Diskuze

Stavba tunelu Blanka se zpožďuje, otvírat by se mohl po částech

Tunel Blanka by mohl být otevřen postupně, a ne jako celek, jak se dosud plánovalo. Připustil to pražský radní Radovan Šteiner (ODS), který je za dopravu v metropoli odpovědný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OJ

tequiladrinker

17. 1. 2010 10:15
Jarov

no to jsem zvědav, kdy se dovalí stavba městského okruhu na Jarov (vybudování tunelů pod Českobrodskou)... ...předpoklad byl 2015, teď to vidím tak na 2025:-/

0 0
možnosti
JK

jkkj

14. 1. 2010 14:17
Odbornici z prazske radnice

Pripominam:

http://ekonomika.idnes.cz/stavba-tunelu-blanka-se-udajne-zpozdi-a-prodrazi-fub-/ekonomika.asp?c=A090824_091118_ekonomika_fih

...  Primátor Pavel Bém však uvedl, že "platí smlouva s nabídkovou cenou a harmonogramem prací včetně dokončení díla". ...;-D

0 0
možnosti
LP

ula

13. 1. 2010 22:08
Demagogie

Bolševická demagogie placená penězy ekoteroristů? Nebo je snad tento článek něco jiného? Např.:Lze totiž předpokládat, že ulice Milady Horákové by musela snést i

velkou část vozidel, která nyní jezdí po magistrále nebo po vltavských

nábřežích...

To jako že když někdo pojede z Krče na Prosek, tak to vezme zkratkou přes Hradčany? Nebo z Klárova do Libně po Milady Horákové? Další perla:raději peníze posílat na rozvoj hromadné dopravy nebo třeba do životního prostředí... Investovat další miliardy přes DPP do projektu jako OpenCard? Tohle má autor namysli? Co jiného, vždyť již vyšlo několik článků poslední dobou o rušení spojů, např. od stejného autora 11/1, ale ani jeden o nějakém rozvoji. A investice do živ. prostředí? Co je ekologičtější, než zakopat auta pod zem?

0 0
možnosti
W

wrt

14. 1. 2010 14:08
Re: Demagogie

Informace ze včerejšího veřejného projednáváni Blanky na Praze 7:

Projekt tunelu s úbytkem aut v ulicích téměř nepočítá. Jedinou potvrzenou výjimkou je Veletržní ulice, kde dojde k redukci jednoho jízdního pruhu. Jinde se ale například silnice rozšiřují. To je příklad Letenské pláně u tramvajové zastávky Sparta, kde obyvatelé budou místo současného jednoho jízdního pruhu překonávat jízdní pruhy tři.

Absurdní tvrzení a důkaz, jaké míry zamlžování a manipulace o dopadech Blanky jsou její stavitelé schopni, přednesl generální ředitel Satry Šajtar. Na otázku, proč jsou při výstavbě tunelu zároveň rozšiřovány ulice na povrchu tunelu odpověděl: „Protože více jízdních pruhů znamená méně aut“.

0 0
možnosti
RB

TarasBulba

13. 1. 2010 14:11
Tunel Blanka - to je něco jako důl Marcela ?

0 0
možnosti