- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no to jsem zvědav, kdy se dovalí stavba městského okruhu na Jarov (vybudování tunelů pod Českobrodskou)... ...předpoklad byl 2015, teď to vidím tak na 2025
Pripominam:
... Primátor Pavel Bém však uvedl, že "platí smlouva s nabídkovou cenou a harmonogramem prací včetně dokončení díla". ...
Bolševická demagogie placená penězy ekoteroristů? Nebo je snad tento článek něco jiného? Např.:Lze totiž předpokládat, že ulice Milady Horákové by musela snést i
velkou část vozidel, která nyní jezdí po magistrále nebo po vltavských
nábřežích...
To jako že když někdo pojede z Krče na Prosek, tak to vezme zkratkou přes Hradčany? Nebo z Klárova do Libně po Milady Horákové? Další perla:raději peníze posílat na rozvoj hromadné dopravy nebo třeba do životního prostředí... Investovat další miliardy přes DPP do projektu jako OpenCard? Tohle má autor namysli? Co jiného, vždyť již vyšlo několik článků poslední dobou o rušení spojů, např. od stejného autora 11/1, ale ani jeden o nějakém rozvoji. A investice do živ. prostředí? Co je ekologičtější, než zakopat auta pod zem?
Informace ze včerejšího veřejného projednáváni Blanky na Praze 7:
Projekt tunelu s úbytkem aut v ulicích téměř nepočítá. Jedinou potvrzenou výjimkou je Veletržní ulice, kde dojde k redukci jednoho jízdního pruhu. Jinde se ale například silnice rozšiřují. To je příklad Letenské pláně u tramvajové zastávky Sparta, kde obyvatelé budou místo současného jednoho jízdního pruhu překonávat jízdní pruhy tři.
Absurdní tvrzení a důkaz, jaké míry zamlžování a manipulace o dopadech Blanky jsou její stavitelé schopni, přednesl generální ředitel Satry Šajtar. Na otázku, proč jsou při výstavbě tunelu zároveň rozšiřovány ulice na povrchu tunelu odpověděl: „Protože více jízdních pruhů znamená méně aut“.