- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mrtvých lidí v celkovém počtu 984. Nevidím úspěch, vidím jatka.
nutno dodat, že od zavedení bodového systému se změnil i způsob počítání mrtvých. Takže to je asi jak s tupohlavovou angličtinou a gulama. :-))))))))))))))
Jistě, každý si může ověřit, kdo vlastně lže.... nutno dodat, že jsi to ty...
Jen troubové spojují výsledky s něčím jiným, než náhodou. Kvůli dražšímu benzínu nikdo nepřestal jezdit a starých aut na cestě taky ubývá a nevšiml jsem si, že by měla statistika klesající tendenci. Vše je jen odrazem agresivity nás řidičů a ta bohužel asi nemá klesající tendenci. Čísla mrtvých jen svědčí o tom kolik mělo lidí ve kterém roce štěstí.
Ano statistika nehod má stoupající tendenci. Proto myslím že právě úbytek starých aut postupně zlepšuje statistiku. Nová auta taky bourají, ale obsah kabiny dopadne zpravidla mnohem lépe než v 30 let starém křápu.
nebo - ve kterém bys raději seděl:
nebo
myslím, že by byla velice zajímavá statistika, kolik z těch lidí co zemřeli jelo ve starších autech a kolik v novějších. Protože v naprosté většině když vidím nějaké smrtelné nehody v televizi, tak je to zešrotovaná stará škodovka.
Když by se dal zákaz jízdy vozidlům bez funkčního airbagu u řidiče, tak by se eliminovala určitě minimálně půlka smrťáků (a další by pak šly omezit omezujícími pravidly pro mladé a nezkušené řidiče). Samozřejmě tím pádem by na silnici nemohly staré vraky, ale to vnímám jako pozitivum.
Naopak další výhoda je, že by to mohlo pomoci trochu rozhýbat automobilový trh v česku a podpořit ekologičtější/ekonomičtější cestování vlakem a autobusy pro ty, co na nové auto nemají.
Dnešní stav, kdy má auto každý středoškolák nějakou zděděnou šunku (protože Čech přeci nedá auto do šrotu!) je příšernost. Před dvaceti lety lidé na auto šetřili z rodiného rozpočtu 10 let, žádný mladík si za volant nesedl a když, tak jel opatrně, protože se vezl v něčem co stálo víc než byt.
to by mne zajímalo, na jaký stanice se díváš, protože vysekanou starou škodovku tam už hodně dlouho neměli...
tím, že se auta nacpou airbagame a elektronikou se lidi jezdit slušně nenaučí... naopak bych to všechno zakázal
lidi neumí jezdit s nákupníma vozejkama a serou se do aut
A není to náhodou tím, že do této statistiky od počátku bodového systému spadají jen oběti, jenž umřou do 24hod, zatímco předtím to bylo 48?
dnes podle normy EU je to 30 dní pokud se nepletu
Příčina tohoto relativního úspěchu ? Pouze a jen vzrůstající podíl bezpečnějších aut na silnicích a drahé pohonné hmoty po většinu roku 2008, kvůli čemuž část řidičů omezila používání aut. Jinak mizerné silnice, více aut, větší provoz, větší agresivita řidičů, formálně fungující policie (řeší jen to na co má hmotný důkaz: fotku, videozáznam, záznam radaru, jinak o projevy pirátství a agresivity absolutní nezájem protože by policista musel prosadit svůj argument vůči pirátovi, na což jich většina nemá !)
neznám nikoho, kdo by kvůlivá pár korunám na litru navíc přestal nebo omezil ježdění...
Kdyz jich zemre vic jak 1000 je to chyba ridicu, kdyz jich zemre min jak 1000 je to uspech bodoveho systemu ...
byla ta, jak se tam zabilo těch 8 pracujících cikánů. Obávám se, že to bylo tak 90% všech pracujících cikánů v naší republice.