- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kazdy vi, ze znecisteni provadi chemicka, ktrea v noci vypousti svinstva a stejne tak i podniky, stejneou merou se podileji lokalni topeniste, zvlaste vohnouti, kteri topi petkami s papirem a vyjetym olejem.
Ale sikanovat se budou ridici, kteri s tim nemaji nic spolecneho a kteri v podstate neznecistuji, nebo lepe receni minimalne.
Takže to co germáni už dávno uznali jako svůj epic fail se u nás bude vlivem uplacených poslanců zavádět. Náš parlament se přivližuje fašismu čím dál víc.
Budou se uznávat německé plakety z DEKRY? Já bych to nedovolil, to by byl prd kšeft.
A je vidět, jak je ODS pravicová. Widlema na hnůj to celé vyházet!
Jinak můj názor na věc se dá shrnout asi tak: "To bys blil, Milane"
Takže mi zakážou vjezd do centra, když jsem už při převodu auta zaplatil EKOLOGICKOU DAŇ ve výši 5000,- Kč????!!!
Nehoráznost!!!
Tu jste zaplatil na likvidaci autovraků, tj. že od vás kompletní auto převezme vybraná firma a rozprodá si ho na díly.
Města budou moci zakázat vjezd nových ekologických aut, aby chránila ovzduší, Platí od EU3 a výš. Nebo.
Města budou moci zakázat vjezd silných aut, aby chránila ovzduší. Platí nad 2000 cm3.ATD.
Co je to EU3?
Jinak, jaký je rozdíl v emisích 160kW auta se spotřebou 8 proti 40kW HTP škůdce se spotřebou 8?
Já jezdím pravidelně se škodou 120L do Ostravy za příbuznými,jako to mám auto odstavit někde na poli před Ostravou a dojít tam pěšky,nebo mi dají vyjímku za nevím kolik peněz
Takové omezování osobní svobody si nedám líbit,tam budu jezdit klidně dál,a pokud mi někdo něco řekne tak z něj u soudu pro lidská práva vysoudím i poslední košili,jako to mám ty zavazadla a náklad naturálií z venkova tam nanosit na rameni nebo co........ne fajn,když mi zajistí hlídané parkoviště a auto se řidičem co mě tam odveze tak není problémhanba,jsem rád že moje tvrdě vydělané peníze jdou na váš plat,vy svi**ně pravičácký
Ovšemže jde o lumpárnu která má okrádat ty normální lidičky. Konkrétně v Ostravě by (co se silničního provozu týče) se mělo umožnit na všech "světelných" křižovatkách trvalé odbočení do prava (s předností chodcům a vozidlům - tak jak třeba v Rakousku) a dále by se měly vypnout všechny samostatně stojící semafory na přechodech pro chodce (už jen proto, že chodci na těchto mají přednost ze zákona). Jezdím po Ostravské aglomeraci denně a na těchto zbytečných světlech (doprava volno, chodci odešli a semafor stále červený) prostojím cca. 20 min.(průměr za den). A tak to dělají všichni řidiči. Netuším kolik aut denně v Ostravě jezdí ale jistě jich bude hodně.
A co jsi pro zavedení tebou navrhovaných změn konkrétně udělal?
Ale s podmínkou, že obec nebude moci udělovat ŽÁDNÉ výjimky a bude si moci vybrat dejme tomu ze 3 jasně definovaných úrovní ochrany. Ze zákona plošně výjimka pro MHD, policii a záchranné složky, ale nikoliv pro rezidenty.
A plaketa vydávána DI na základě technického průkazu podle norem EURO za cenu pokrývající náklady na její distribuci.
Proč jako výjimka pro MHD? Autobusy MHD toho nasmradí nejvíc.
Ochrana cistoty ovzdusi s tim nema nic spolecneho. EU prikazala zvysit prodej novych aut na zaklade lobingu vyrobcu. Aspon by to mohli rict naplno a vynechat ty kecy kolem.
Nedávno jsem pár dní jezdil se staříčkým Favoritem (r.v. 1990) a mohu vám říci, že to co z něj vycházelo bylo tak nechutné, že jsem rád za EURO 5. Lidé rychle zapomínají...