Diskuze

Zúžení a výluk je už moc. Reportér porovnal veřejnou dopravu i stav silnic

Reportér MF DNES recenzoval veřejnou dopravu i stav silnic na trase z Prahy přes Šumavu na Moravu. „Žádáme cestující, aby omluvili zpoždění vlaku, zazní vždycky z rozhlasu na nádraží. Ale co když ho neomluvím? Mám smůlu,“ píše.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Souhlasit lze s tím, že výluk a zúžení je moc. Zbytek je strašná... blábol.

0 0
možnosti
BH

jak dlouho trvá průměrné zpoždění vlaku kvůli sebevrahům? A proč tak dlouho?

0 0
možnosti
HD

Škoda, že autor neporovnal třeba vlak z Chebu přes Plzeň, Prahu, Olomouc, Ostravu do Českého Těšína, a pak stejnou trasu autem. Papírově je to vlakem sice o hodinu delší, v praxi přinejmenším srovnatelné, pohodlnější a bezpečnější.

0 0
možnosti
Foto

Jezdím vlakem a to celkem často. Výluky, to je běžná věc, je divné, když není. Jezdím 200 km vzdálenost, 3 přestupy minimálně 2x měsíčně tam a zpět . Mám zásadní připomínku k ceně jízdenky. České dráhy chtějí být in a udělali flexibilní ceny , jen nevím zda to není jen plánované zdražení . Když si koupím místenku na sedadlo do vlaku, kde vím, že může být problém si sednout, kdo mi zaručí , že jej stihnu a vlak jako přípoj před ním nebude mít zpoždění a to pak jako mám běhat po nadražích a chtít to vrátit a hledat po vlaku průvodčího, který mi to na jízdenku vyznačí, protože jinak to neplatí : Tak to mě štve víc jak ty výluky!!!!

1 0
možnosti
PD

P81e29t50r 86D72r27a46p15a26l

11. 11. 2019 6:29

tak kupujte lístek přes eshop a máte místenku v ceně

0 0
možnosti
Foto

Tohle je článek od profesionálního novináře??;-D;-D

8 0
možnosti
BG

Před pár dny jsme jeli z Brna do Görlitz a zpátky. Do Německa jsme jeli přes Pardubice a Liberec, pričemž náhradní doprava byla z Hradce Králové do Staré Paky. Vlak z Liberce nám ujel, ale trať do Zittau je poměrně frekventovaná, takže jsme na další vlak nečekali dlouho. Cesta trvala necelých 8 hodin.

Zpáteční cestu jsme si udělali trochu pestřejší, protože jsme ji vlastně vymýšleli operativně za jízdy do Liberce. Zvolili jsme trasu přes Turnov, Mladou Boleslav a Kolín a kupodivu jsme ji zvládli za 6,5 hodiny.

Z toho vyplývá, že jezdit vlakem se musí umět a chce to mít trochu přehled o síti. Vše jsme si pak ověřovali v aplikaci Můj vlak. Mohli jsme si půjčit auto, jsem si jistý, že bychom byli v cíli dříve, ale nerad na silnici potkávám agresivní psychopaty, takže jsem měl ve vlaku možnost relaxovat, zdřímnout si, něco sníst nebo na něčem pracovat.

1 0
možnosti
Foto

Další technickou bych měl k té ceně u jízdy autem. Pan redaktor vzal cenu benzínu a přepočítal to na kilometry. Kde je započítaná samotná cena auta, náklady za opotřebení pneumatik a ostatních provozních kapalin? Kdyby jste chtěli vypočítat skutečné náklady, koupíte auto dejme tomu za 300000 Kč, ujedete s ním 150000 km a pak ho dejme tomu prodáte v bazaru, řekněme za 50000, vyměníte 2x pneumatiky (a to nepočítám zimní), vyměníte 3x olej, filtry, doléváte kapalinu do ostřikovačů, chladícího systému ... a pak ten benzín nebo nafta (za předpokladu, že auto vydrží bez opravy těch 150000 km) ...

5 0
možnosti
TL

A nebo přičíst náklady na provoz podle ministerské vyhlášky, která řeší náhradu za použití soukromého vozidla k podnikání. Ta je 4,10 Kč na km + cena za spotřebované PHM (dle TP). Čili k té ceně uvedené v grafice ještě připočíst 4,10*297

3 0
možnosti
SN

ČR je zcela zablokovaná absencí základní infrastruktury. Pokud to nejde jinak, tak ať udělají 2 speciální zákony -o vlakové trati podél D1 a naopak -severní dálnici, tedy dostavba D35. A ať to má absolutní prioritu před 200 pandury a podobnými nesmysly, které nepotřebujeme a klidně ať se stát zadluží třeba 200 miliard - 5x se to ekonomicky vrátí! S tím tempem 3 km ročně sme v (_._)

10 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

V85a73š37e40k 81Ř79í95h33a

10. 11. 2019 20:38

;-D;-D Výsledek práce ANO na ministerstvu dopravy

2 4
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
PN

P87e90t46r 19N56ě81m50e84c

10. 11. 2019 20:24

Konečně někdo napsal, že silničáři neukončují omezovací značky a že skoro nekontrolují stav silnic-co se bordelu týče.

2 0
možnosti