- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když jsou relevantní zákony schopni psát občané ve svém volném čase bez nároku na milionové odmeny.
.. rekl bych ,ze nas hlasitost ( at je jakakoliv ) reklam leze na nervy , a kdyz se nekdo ozve ,ceskej Svejk z neho bude delat blbce...
V době kapitalismu, kdy televize vydělávají z 99% na reklamě, je opravdu naivní, něco takového prosazovat... Nehledě na to, že tohle je ta poslední věc, která by občany v ČT trápila, teda až na lidi, jejichž obzor končí u příštího dílu seriálu Ordinace...
Zdravím, čistě z technických důvodů, se obávám, že úpravy tak jak je navrhujete, jsou a budou naprosto bezúčelné.
Hlasitost jako taková se nastavuje na televizoru a není způsob jak zvednout hlasitost pomocí signálu.
Problém je trochu někde jinde a já Vám poradím kde ....
Hlasitost reklamy a filmu je stejná ... tzn nejhlasitější zvuk ve filmu je stejně hlasitý jako nejhlasitější zvuk v reklamě..
Problém subjektivního vnímaní vyšší hlasitosti je v tom, že reklama má menší až nulový dynamický rozsah což v prakci znamená, že celá reklama je stejně nebo skoro stejně hlasitá .. ale tato hlasitost je současně maximální hlasitostí....
Máte naprostou pravdu. Úroveň signálu je v pořádku, vyhovuje normě. Jenomže celý obsah reklamy je nacpán do plus minus dvou tří decibelů, takže to vnímáte jako hodně hlasité. Abyste dosáhli menší hlasitosti, musíte celou reklamu utlumit. Jsou zvukové procesory, které to dělají. Ale stejně vám na začátku reklamy trošku hlasitějšíhio zvuku uteče, než procesor zareaguje a na konci zase chvíli trvá, než se po reklamách úroveň zvýší, takže začátek pořadu je zase naopak slabší, než by měl. Řešením je dotlačit výrobce reklam, aby je dělali s normální dynamikou.
Uz 3 roky nesleduji, zato mam zaply XBOX a Media Centrum 24/7 A prdim na OSA a spol. Poplatky neplatim, za co taky, 20-40 let stare serialy jsem jiz videl v USA a v originalnim zneni.
bydleli jsme tenkrát v 1+1 a měli starou teslu 110 bez dálkáče .... holka spala v postýlce, v půl devátý reklama (nejhorší byla óóó lanza mia) a holka seděla a koukala ... skončil blok padla a spala, a tak každou reklamu. Je fakt, že manželčiny kamarádky říkaly jak je šikovná, že už sedí ale já myslel, že z toho bude mít tiky, takže nezbylo, než zakoupit za v tý době hříšné peníze toshibu s dálkáčem a sledovat tv s palcem na vypnutí reproduktoru ... Pánovi fandím, je to opravdu otravné
a podepsal.Doufam,ze to bude schvaleno....idnes pochvala za clanek,ktery je k necemu uzitecny
tak a je podepsáno, doufám, že díky článku na tomto portále podpisů přibyde. je to užitečná věc
.. ano mozno dobre pre stare babky a na spravy. Ale pokial ma clovek rad kvalitny zvuk, s normalnou zivou dynamikou, pokial chce mat filmovy zvuk a hudbu prijemnu, tak ziadnu autoregulaciu pouzivat nemoze. Skuste si prepojit TV vysielanie na domace kino a uvidite ten rozdiel.
víte vy vůbec jaký je datový tok formátů zvuku používaný v DBVT ? Asi ne, jinak byste nenapsal takovou blbost...
Dříve jsem četl, že reklama ve skutečnosti neřve, ale ztišené jsou pořady. Člověk si tak u pořadu nastaví vyšší hlasitost a reklama, která má hlasitost normální, pak jde nahlas. Právě tím prý TV obcházeli nějakou už danou vyhlášku, že reklama nesmí jít výrazně nahlas než ostatní vysílání.
taky sem cetl ci videl....myslim v hydeparku na ct24