- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vím moc dobře, že to měl vždy 50 na 50. Vyfasuje šrot anebo slušnou káru. Tentokrát to byl bohužel šrot :(
jeho status: včera
s pekáčem ev.č. 413 dneska mi dali pekáč č. 414 kde jsem hledal
rychosti co dostanu příště ??? (samo že oba autobusy jezdí dennodenně na
nočních a podle toho taky vypadají)
Taky mě to zarazilo. Možná si v Praze spletla nástupiště.
milí joudové, dle seznamu.cz měl řidič poruchu na motorové brzdě, na přejezd vjel v čas tomu určený, bylo volno.
A se zaseknutou motorovou brzdou se jezdit nedá, jednak vám motor zadusí, a jednak nejde nastartovat.
Podle mě je situace spíše smutným zhodnocením, jaké šroty v české MHD a pravidelné linkové dopravě jezdí. Vždyť ten autobus na fotce musí být minimálně 20 let starý.
.
Odposlechnuto z rozhovoru dvou řidičů: Původně se ty Karosy plánovaly na životnost 9 let, ale pak se to vyklepalo a jezdí se dál. Akorát se to trošku klepe.. Pro dobrodruhy doporučuji výlet do Prostějova, kde na lince číslo 18 jezdí také muzejní kousek, který drží pohromadě jen díky nalepené reklamě...
dříve než minutu a půl před příjezdem vlaku, že ? Potom by se třeba dalo ještě ledacos stihnout...
Co třeba aspoň půl hodiny?
je příčinou stávka, jako u všeho, co se dnes šustne kolem kolejí...
mašinfíra pak může jít na kafe
Hlavně u nafťáku.
No jo, kdyby se stavkovalo, tak by se vubec nic nestalo. Zlate odbory
Autobus chcípne na přejezdu, někdo IHNED volá na tísňovou linku: "Dobrý den, mein Gott, uvízli jsme na přejezdu!", "Řekněte prosím číslo přejezdu, je vyznačeno na signalizaci", "215456", "Pro jistotu si to zopakujeme: 215456", "Jo, je to tak, dělejte, musíte zastavit vlaky!!!", operátor zadává číslo přejezdu do online systému napojeného na ČD, automaticky dochází k vyslání signálu generální stop pro všechny vlaky v dané oblasti.
Hotovo, konec. Vše dobře dopadlo.
tak a teď zkus odhadnout ten čas za jak dlouho to všechno proběhne.
Ten autobus co je na obrázku má už svoje za sebou. Dokuď dopravní podniky tyhle šunky nevyřadí a nezačnou použivat bezpečné autobusy , tak se to může stat kdykoliv znova . Není nad autobusy třeba studentagency.
Nesmysl. Ta karosa je i přes své stáří a bezpočet oprav v lepším stavu než některé nové škodovácké busy, které budí dojem, že se rozsypou.