- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak jsem si dohledal, že počátkem 60.let tu bylo asi jen 300 tisíc aut, tak to musela být na silnici pěkná džungle když už tehdy umíralo tolik lidí...
že policie na tomto "dobrém" výsledku má nulový podíl.
Co nejvíce pomáhá snižovat smrtelná zranění na pozemních komunikacích jsou moderní auta s bezpečnostní výbavou (airbagy apod), moderní široké silnice bez vzrostlých alejí, hlubokých stok, ostrých zatáček a bez betonových mostíků kudy jezedáci jezdí na pole.
Hlavně ale ta auta. Ono spadnout v šedesátce do škarpy se Š120, anebo s novou oktávkou s deseti airbagy je sakra rozdíl.
Před chvílí jsem slyšel na ČT 24 ve zprávách,že také zemřelo 80 motorkářů,ale nic konkrétního.Proč hází všechny motorkáře od jednoho pytle a neuvedou na jaké motorce dochází k nejvíce nehodám.Nechci značku,ale skupinu,to je například enduro, silniční motorky,skútry, choppery a cruizery...,podobně jako je to u aut,kde se uvádí například osobní auto,autobus,nákladní auto... .
Souhlas, nevim proč media neuvádějí místo slova motorkář sousloví "řidič jednostopého vozidla". Při slově motorkář si kdekdo prostě představí bud něco jako Hells Angels nebo některy magory na supersportech...že je za tim i skupina důchodců na babetách, to už napadne malokoho...
gratulace!
...jen tak přemýšlím, že když je za korupci odpovědná vláda, tak jestli je odpovědná i za tohle "vcelku potěšující" číslo...
Ale myslím že to bude způsobeno určitou obměnou vozového parku, která přece jen je za ta leta vidět je, že už tu nejezdí tolik zrezlých Š120 a favoritů a třeba takovej náraz do stromu ve Volvu se dá přežít líp jak ve favoritu, kde člověk i když přežije ten náraz tak ho propíchne volant. A to že policajti měří padesátku 5 metrů před koncem obce, jako tady v Táboře, to bezpečnosti rozhodně nepřidá.
jen poznámky k tomu:
* víc nehod způsobí novější auta (hranice asi 10 let)
* 50-ka konší na konci obce, proto 5 m před koncem stále platí, proč by si za to policajti neshrábli prachy, když je to tak jednoduchý a stále se nikdo nepoučí
plánovat dopředu počet obětí? Kór když pro to nic neudělají
a když to nesplní, tak nám k tomu plánovanému číslu pomůžou
Titulek je zcestný. nemohou porovnávat statistiku, která byla před 50lety. Dnes se počítá jen ten, kdo umře do 24 h po nehodě , ale pokud umře za delší dobu, už se to jako úmrtí následkem nehody nepočítá. to zavedli před pár lety, aby to líp vycházelo
a to se dočetla někde na netu nebo můžete prozradit konkrétní zdroj. Jediný relevantní zdroj - policie totiž všem tvrdí, že je to vždy 24hod po nehodě.
Pro ty kteri tu narikaji jak je to vsude jinde lepsi a neustale argumentuji cisly z jinych zemi tak zkuste zohlednit stav silnic, hustotu obyvatel na km2, rozlohu....
Takže 102 smrtelných nehod zavinil opilý řidič a ten zbytek střízlivý,co z toho teda vyplývá?
Že alkohol za volant jednoznačně patří!!! Bylo by jenom 204 smtrťáků...
jeste sem nezacal ani poradne cist a uz sem to vzdal. Po vete, ze letos bylo planovano, ze umre na silnicich ................. di past kozy pisalku