- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle dostupných údajů byla zahraniční "prasátka" vyvážena v černobílé pruhované variantě, připomínající zebry (zejména do Egypta). Opravdu prase aby se v tom vyznalo...
Hamižníku ... taky jsem ji měl, tahala mi nákladní vlak, pak V200 s dvěma krásnými osvětlenými rychlíkovými vagóny westernového typu a jakousi parní s dvěma osobními vagony s nástupními plošinami – a ještě vykuchanou parní 4,5V coby přípoj – ta s těmi osobními vagony byla první – kolečko, lokomotiva, vagony, baterie 4,5V – asi tak před 62 lety. 11 výhybek, spoustu kolejí – semafory, závory, pár budov – vše ale jenom pro rozložení na zemi – PIKO, měřítko H0 – a když jsem to měl později uložené ve sklepě, tak mi ovládací panel vyhodil debil, který si "spletl" sklep při vyklízení pozůstalosti – ostatní vrátil ... všechno to dostal prabratranec pro děti ...
Je to legenda. Jeden z mých oblíbených modelů, co mám.
Ze šotoušů si srandu dělat můžeme, ale čest jim vzdát musíme: mají obrovskou zásluhu na dokumentaci technického i hospodářského, dokonce i krajinářského vývoje.