Diskuze

Zatracovaný Orchestrion dostal naloženo víc, než k čemu byl stvořen

Orchestrion, Šukafon, Skleník, Plevel a řadu dalších přezdívek si vysloužil motorový vůz řady M152.0. Když už mu někdo přišel na jméno, tak příliš lichotivé nebylo. Přesto odehrál tento dříč významnou roli na tuzemských vedlejších tratích. A stále jezdí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VA

Žádná nostalgie po M262 ? To byl ten nejlepší motorový vůz. R^

0 0
možnosti

Já mu pro sebe samu říkám tramvaj.

0 0
možnosti
KH

K72a94r18e96l 86H59o62r94á75k

28. 10. 2018 17:16

Kolik to žralo na sto?

2 0
možnosti
ID

Žere to maximálně 5 na sto a ve městě max o litr víc. A navíc to má krásný zátah vocpoda.:-)

0 0
možnosti
TT

Dobrá historka s tím "Orchestrionem"! ;-D

0 0
možnosti
RK

Na začátku článku jsem se ptal sám sebe, zda je to článek o té největší hrůze co jezdí po kolejích - až potom jsm zjistil že ano.

2 3
možnosti
PJ

A hned jste dostal mínus:)

1 0
možnosti
DK

Odlehceni konstrukce a instalace elektromotoru s rekuperaci brzdne energi v klesanich a baterii by z vozu obdobne konstrukce na tratich do 50km mohlo udelat nejekologictejsi dopravni prostredek.

2 2
možnosti
PJ

I vozík ze staré tramvaje by jel líp.

1 2
možnosti
PM

P39a79v87e56l 30M79e41d92e13k

26. 10. 2018 21:53

Když k nám na zrušené trati z České kamenice přesla jezdit Hurvínek, tak jsme byl u těhle vozů u vytržení z jejich pneumatického otevírání dveří a z jejich zavírání před odjezdem, to se mi jako malému moc líbilo :)

5 0
možnosti
Foto

810/814 na výkonech, kdy se jede víc jak hodinu jsou symbolem socialistického hospodářství a následného bezmála 30letého zanedbávání železnice a je to pro naše železnice fakt ostuda. Přitom by stačilo RegioNovy nechat na lokálkách (tedy tratě s tou maximálně hodinou jízdy, minimální vytížeností a nízkou traťovou rychlostí) a na ty lepší koupit buď už v 90. letech víc vozů 843, které mohou navíc s řídícím vozem tvořit vratnou soupravu, nebo nakoupit něco ve stylu Desira/Sharku. Navíc úplně nechápu smysl lokálek tam, kde je autobus jednoznačně mnohem lepším, rychlejším a při nízkém počtu cestujících i ekonomičtějším řešením, přičemž ušetřené prostředky by se zase daly využít na zkvalitnění železnice tam, kde má opravdu smysl.

3 6
možnosti
PR

Zavedení taktové dopravy, výstavba parkovišť u stanic a zastávek, nasazení spolehlivých vozidel schopných dojet až do cílové stanice, omezení výlukových prací v denních hodinách, to vše vede k tomu, že se z tzv. "lokálky" stane poměrně rychle slušně prosperující trať. Aspoň v takových zapadákovech, jako je Švýcarsko.

Vy ale budete něco mezi českým sociálním demokratem a anonistou, že? To se pozná už podle toho, že považujete Kočkopsa (843+rezavý pošťák) za vozidlo schopné provozu...

6 1
možnosti