- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no není se čemu divit, už jsme zažili dost podobných situací a lidé pak autory žalovali
Takovy rozbor docela vtipne reklamy. Vzdyt to je videt na první pohled. Realisticteji by to vypadalo snad i v Otazkach Vaclava Moravce
A ejhle, on to nebyl meteorit, ale Rákosníček se svojí rachejtličkou.
okno má narozdíl od placky perspektivu. Je to celý fake, ale mluví se o tom a o to přece autorům šlo.
Presne tak. na prvni pohled to muze cloveka oklamat, ale uz na ten druhy musi byt normalnimu cloveku jasne, ze je tu neco spatne.
Ale jinak souhlasim. Slo o netradicni zviditelneni produktu a to se nadmiru povedlo.
Protože nás to baví a přišlo nám, že to je zajímavé i z technického hlediska (pixely, paralaxa, premiérové efekty).
To je všecko fajn že ta televize má takové rozlišení, ale zkuste si na tom pustit obyčejnou TV a uvidíte jak škaredé dokážou být velké pixely. To je důvod, proč v supermárketech nepoštějí TV ale jen reklamy ve vysokém rozlišení.
No hlavně si zkuste uchovávat filmy v tomto rozlišení na jakémkoliv úložišti, budete mít rychle problémy i s mnoha TB úložištěm :-) Je to zoufale nepraktické, datový tok při přehrávání také působí problémy, zvlášť pokud máte domácí multimediální centrum připojené třeba přes WiFi, nemůže to stačit.
Virální reklamy jsou pro lidi s virózou.
Evidentně jsou to herci. A ne moc dobří herci.
Mi bylo hned divné, že nikoho nepřekvapil formát okna 16:9. Takových oken na světě moc není.
Vidíte, já doma jedno takové mám.