Diskuze

Google zastavil připravovanou praktiku pro špehování, už chystá náhradu

FLoC, čtyři písmena, která měla novým způsobem nahradit léty zažité sledování uživatelů prostřednictvím cookies třetích stran. Nestane se tak. Místo toho se objeví jiná technika, která by měla být méně invazivní, a uživatelé by nad ní měli získat mnohem více kontroly. Třeba ji i zcela zakázat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Stejně nevím, k čemu je dobré, že musím všude odklikávat, že mi nevadí cookies - komu vadí, tak si je přece může v prohlížeči zakázat.

0 0
možnosti
Foto

Špehování jim asi funguje, ale reklama se míjí účinkem. Google mi stále dokola nabízí knihy, které jsem recenzovala nebo o nich napsala blog, protože mě zaujaly.

5 0
možnosti
LP

No nevím, neumím to domyslet, možná mě někdo zde popostrčí, ale tak jak je to popsáno, mi to přijde lepší, než cookies. Nebo ne?

0 0
možnosti
HN

Tak na to jsem fakt zvědavá! Na HO na soukromém pc často hledám do práce stovky firem týdně včetně jejich produktů, víceméně náhodné zaměření. Tak schválně co mi to bude volit za témata 😁😁😁

0 0
možnosti
OZ

Přirozeně ten výběr témat bude taky víceméně náhodný, nebo tak aspoň bude na pohled působit. Reálně v té statistice budou pořád nějaká témata převažovat, byť třeba nevýrazně. Pokud ale ten algoritmus výběru bude připouštět nějakou toleranci, tak je možné, že se postupně prostřídají všechna možná témata.

0 0
možnosti

Miluju, když na každé stránce musím odkliknout cookies. Jedna z nejhorších ukázek práce EU byrokracie

18 2
možnosti

A83d89a90m 96Š51k24a49c56h

31. 5. 2022 9:59

Stačí si stáhnout doplněk do prohlížeče.

1 0
možnosti
KK

Jasně. Takže když si koupím boty, bude mi reklama týdny nabízet ve všech možných i nemožných oknech ty samé boty, protože Téma. Náramný pokrok oproti cookies, fakt

Stejně je zajímavé, kolik mozků, které by mohly vymýšlet něco užitečného, se zabývá komedií kolem jednoho monstrtématu - obtěžující reklamy

9 0
možnosti
OZ

Ale ono to v zásadě je užitečné. Zadavatelé reklamy získávají způsob, jak propagovat své produkty, poskytovatel reklamního prostoru tím získává peníze na provoz své hlavní činnosti a uživatelé zas získávají jeho služby, aniž by za ně museli přímo platit. Na webu jsou navíc uživatelé v relativně výhodné pozici, protože mají k dispozici prostředky, jak se té reklamě pokud možno vyhnout.

1 0
možnosti
EL

Vzpomene si ještě vůbec někdo, že cookies na stránkách původně nebyly kvůli reklamám?

20 0
možnosti
MS

Můj zájem je vyhnout se reklamám, zvlášť otravným animovaným. Určitě nejsem sám. Zřídíš k tomu téma, Google? ;-)

11 0
možnosti
TH

Reklama je to nejzbytečnější plýtvání energií, jakou svět kdy viděl. Buďte šetrní k životnímu prostředí a všechnu reklamu blokujte, ať zbytečně nepálí proud.

2 3
možnosti
Foto

J56a19n 46N46o34v51á82k

31. 5. 2022 2:49

Reklama je ta mnohem menší část celýho problému.

3 0
možnosti