- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejně nevím, k čemu je dobré, že musím všude odklikávat, že mi nevadí cookies - komu vadí, tak si je přece může v prohlížeči zakázat.
Špehování jim asi funguje, ale reklama se míjí účinkem. Google mi stále dokola nabízí knihy, které jsem recenzovala nebo o nich napsala blog, protože mě zaujaly.
No nevím, neumím to domyslet, možná mě někdo zde popostrčí, ale tak jak je to popsáno, mi to přijde lepší, než cookies. Nebo ne?
Tak na to jsem fakt zvědavá! Na HO na soukromém pc často hledám do práce stovky firem týdně včetně jejich produktů, víceméně náhodné zaměření. Tak schválně co mi to bude volit za témata 😁😁😁
Přirozeně ten výběr témat bude taky víceméně náhodný, nebo tak aspoň bude na pohled působit. Reálně v té statistice budou pořád nějaká témata převažovat, byť třeba nevýrazně. Pokud ale ten algoritmus výběru bude připouštět nějakou toleranci, tak je možné, že se postupně prostřídají všechna možná témata.
Miluju, když na každé stránce musím odkliknout cookies. Jedna z nejhorších ukázek práce EU byrokracie
Jasně. Takže když si koupím boty, bude mi reklama týdny nabízet ve všech možných i nemožných oknech ty samé boty, protože Téma. Náramný pokrok oproti cookies, fakt
Stejně je zajímavé, kolik mozků, které by mohly vymýšlet něco užitečného, se zabývá komedií kolem jednoho monstrtématu - obtěžující reklamy
Ale ono to v zásadě je užitečné. Zadavatelé reklamy získávají způsob, jak propagovat své produkty, poskytovatel reklamního prostoru tím získává peníze na provoz své hlavní činnosti a uživatelé zas získávají jeho služby, aniž by za ně museli přímo platit. Na webu jsou navíc uživatelé v relativně výhodné pozici, protože mají k dispozici prostředky, jak se té reklamě pokud možno vyhnout.
Vzpomene si ještě vůbec někdo, že cookies na stránkách původně nebyly kvůli reklamám?
Můj zájem je vyhnout se reklamám, zvlášť otravným animovaným. Určitě nejsem sám. Zřídíš k tomu téma, Google?
Reklama je to nejzbytečnější plýtvání energií, jakou svět kdy viděl. Buďte šetrní k životnímu prostředí a všechnu reklamu blokujte, ať zbytečně nepálí proud.
Reklama je ta mnohem menší část celýho problému.