Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Porsche, kterým se sveze opravdu každý. Jak se vyrábí tramvaj nejen pro Prahu

Většina lidí ji prý pozná už podle sluchu. Jízdu nové tramvaje z plzeňské Škody Transportation totiž doprovází typické hučení. Druhým a nutno říci, že výraznějším identifikačním znakem, je vzhled soupravy, na kterém se podíleli návrháři z Porsche.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vasek7

10. 2. 2008 12:02
To neni Porsche ale Škoda

To neni Porsche ale Škoda!

0 0
možnosti

Simon009

24. 10. 2007 21:27
sedačky

ta tramvaj se mi líbí a je pohodlná ale ty sedačky pro jeden a půl člověka jsou poněkud zvláštní;-D

0 0
možnosti

laksjets

20. 10. 2007 17:22
Nová tramvaj

Nelíbí se mi její čelo, protože má pohrdlivě a sarkasticky dolů stažené ústní koutky, čímž nepříjemně připomíná našeho vševědného pranostika. :-(Rv

0 0
možnosti

ufi

18. 10. 2007 20:57
by chtělo

aby se nějak lidi šeptandou na zastávkách domluvili a do těhle paskvilů vůbec nelezli. bylo by pak zajímavý sledovat reakce dp a magistrátu až by nějaká televize to dala do zpráv a chtěla vyjádření proč jezdí prázdný tramvaje ve špičce. a ještě pak, aby všichni psali dopisy že chtějí více tramvají, že se musí mačkat. a dát to na papíru ofiko, aby na to museli do 30-ti dnů odpovědět. chtěl bych vidět třeba 100000 odpovědí :-)

0 0
možnosti

Drbal Miloš

18. 10. 2007 19:07
O Porše,ale vážně!!

Přesto,že tato tramvaj ještě cestující v Brně nevozí,měl jsem možnost ve vozovně v Pisárkách se sní blíže seznámit.Hned při vstupu do tramvaje jsem zjistil velký nedostatek...néjen já.V Brně je v provozu 17 vozů ANITRA,při vstupu do zvýšené čáeti nad podvozky jsou dva schodky.U Porsche je však jeden o něco vyšší.To znamena,že většina cestujících bude při vstupu do zvýšené časti zakopávat,protože interier vozidla je téměř stejný s ANITRou,což běžný cestující nepostřehne...a zakopne!!!!:-/

0 0
možnosti

Drbal Miloš

18. 10. 2007 18:53
Poršesr....

Co pak takový věhlasný podnik,jako je Škoda Plzeň nemá schopné desingnery,že mohou takovou obludu půstit do ulic.:-(:-(

0 0
možnosti

Pygh

17. 10. 2007 18:37
Chybí jen prohlásit, že to je eurotramvaj a že bez ní v EU nemáme co dělat! 1

Někde níže si kdosi pochvaluje, že tato tramvaj je podle jeho gusta, neboť je funkční. To by, myslím, ještě scházelo, aby za ty peníze, co stála, a za ty peníze, co po nás v příštím roce hodlají DP požadovat za přepravu, byla ještě nefunkční! Stačí už jen to, že něco takového vůbec vypustili do provozu! Jel jsem s ní 3x a již se tomu snažím vyhnout. Raději si počkám na další „normální“ soupravu. Můj dojem je, že je to takový tajemný hrad v Karpatech zmenšený a přepracovaný na přesun po kolejích. Sedačky, které jsou otočené v řadě proti sobě, jsou nesmyslně daleko od stěny, čímž vzniká úzká ulička mezi nimi, kudy se, pokud jsou sedačky obsazené, obtížně protáhnete, i když v uličce nikdo nestojí. Stání samo o sobě je již dosti obtížné, neboť v uličce stojící nešťasník musí najít volný prostor, kde nejsou nohy jeho sedících spolucestujících a tak se mu snadno může stát, že jednu nohu umístí na začátek uličky a pro druhou má místo až o dva metry dále.

0 0
možnosti

Pygh

17. 10. 2007 18:37
Chybí jen prohlásit, že to je eurotramvaj a že bez ní v EU nemáme co dělat! 2

Rukama přitom marně šátrá po nějakém příhodném madlu na přidržení. Dlouho jsem přemýšlel nad tím, jak si logicky vysvětlit  tuto absenci zdravého rozumu u tvůrců soupravy, až mne napadlo, že to bude asi vstřícné gesto DP v zájmu ochrany majetku cestujících. Takovými prostorami se jen obtížně pohybují skupinky kapsářů a jsou pak nuceny vyčlenit se ze společnosti a zdržovat pouze na plošinkách poblíž vchodů, kde jsou všem na očích . Podaří-li se vám přes to všechno přeci jen projít podélně soupravou, což za normálních okolností je téměř nemyslitelné, musíte překonávat různé výškové rozdíly. Starším a fyzicky méně zdatnějším jedincům bych toto bez doprovodu horského vůdce, speciálně vycvičeného pro pohyb touto soupravou, nedoporučoval. Další vymožeností jsou troj, dvoj a jedenapůlsedačky. Trojsedačka na konci soupravy je pravděpodobně určena pro menší rodiny cestující se zavazadly. Ne mnoha. Tato zavazadla mohou složit na jinak smyslupostrádající plošinku za zmíněnou trojsedačkou.

0 0
možnosti

Pygh

17. 10. 2007 18:36
Chybí jen prohlásit, že to je eurotramvaj a že bez ní v EU nemáme co dělat! 3

Je možné, že nadbytečný neužitečný prostor za řadovými sedačkami je vlastně určen pro zaklesnutí batohu.Batůžkáři, množící se mezi cestujícími, mají tak konečně vlastní speciální sedačky. Nemusí již, jako ve stávajících dopravních prostředcích, sedět v předklonu a tvářit se, že se vlastně jen v úctě sklánějí před šedinami svých stojících spolucestujících. Nyní již mohou sedět vzpříma a hrdě jim hledět do očí! Jedenapůlsedačky si neumím vysvětlit. Možná DP očekávají příliv korpulentnějších amerických turistů. Každopádně takto krásné uskupení čalouněných sedaček bude vítaným útočištěm pro přespávání bezdomovců. Kdo si již také sedl po bezdomovci na pomočenou sedačku, jistě tento sociální výdobytek v přepravě ocení. A nejen tento. Vzhledem k nesmyslně řešenému interiéru, který paradoxně v této monstrózní soupravě poskytuje méně prostoru pro cestující, než starší, subtilnější soupravy, nebudeme se již v nových soupravách mačkat, protože prostě nebude kam se vmáčknout.

0 0
možnosti

gaDzin

17. 10. 2007 17:56
skvost

Co dodat, jak zde jiz jini napsali je to tragedie, opravdu se jedna o skvost hodny kocourkova, horsi tramvaj nevymyslis Rv

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Zázrak! NASA po pěti měsících obdržela od sondy Voyager smysluplnou zprávu

v diskusi je 179 příspěvků

23. dubna 2024  13:37

Když se v únoru letošního roku stále nedařilo navázat smysluplnou komunikaci s jedním z...

Proč umělá inteligence lže a proč kvůli ní zhloupneme. Počítačový expert vypráví

v diskusi je 17 příspěvků

22. dubna 2024

Premium Zatímco průmyslová revoluce zaváděla masivní využití strojů, které nahradily lidské svaly, nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Dnes už se bez nich válčit nedá. Raketový vzestup bojových dronů

v diskusi je 47 příspěvků

24. dubna 2024

Bezpilotní letadla (drony) jsou v posledních dvou dekádách na raketovém vzestupu. Přispěla k tomu...

KVÍZ generála Pattona. Vypořádejte se s ocelovou lavinou

v diskusi jsou 4 příspěvky

28. dubna 2024

Jak jste dobří v tancích, poznáte je nejen na plese, ale i v následujícím kvízu. Kvíz je zaměřen na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Čekání na české lidové auto nemělo konce. Před 100 lety jezdili jen boháči

v diskusi je 22 příspěvků

28. dubna 2024

Před 100 lety Čechoslováci marně čekali na tuzemské lidové auto. Drtivá většina obyvatel si totiž...

Necháte se nachytat na triky internetových podvodníků?

v diskusi je 6 příspěvků

29. dubna 2024

Typickou obětí internetového podvodu už nejsou jen senioři. Kyberzločinci se zaměřili i na mladší...

Čekání na české lidové auto nemělo konce. Před 100 lety jezdili jen boháči

v diskusi je 22 příspěvků

28. dubna 2024

Před 100 lety Čechoslováci marně čekali na tuzemské lidové auto. Drtivá většina obyvatel si totiž...

KVÍZ generála Pattona. Vypořádejte se s ocelovou lavinou

v diskusi jsou 4 příspěvky

28. dubna 2024

Jak jste dobří v tancích, poznáte je nejen na plese, ale i v následujícím kvízu. Kvíz je zaměřen na...

Pomník Jana Žižky na Vítkově vznikal skoro 30 let

v diskusi je 12 příspěvků

27. dubna 2024

27. dubna 1924 zahájil Spolek pro zbudování pomníku Jana Žižky na Žižkově veřejnou sbírku na jeho...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!