- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
docela me zaujalo po precteni vsech reakci v diskuzi ze se neobjevilo ani jednou jmeno Toshiba, mam svuj satellite M100-166 jiz neco kolem roku, sice jiz dvakrat v servisu ale ne kvuli vyrobni vade, nybrz mi jednou spadl cimz se poskodil disk, ktery v Brnenskem servisu CHG do tydne v ramci zaruky vymenili a pote kdyz jsem si ho polil sirupem, a ja si toho nevsiml, takze on pekne pomalicku zatekl a znicil zakladni desku, bohuzel mam grafickou kartu a NB neni nejnovejsi, takze oprava stala 13000Kc do 10 dnu byl zpet kvuli cekani na novou zakl.dasku a dalsi NB ktere si koupim tak bude opet Toshiba, hodne stesti vsem s reklamacemi, cau rogul
Nevim jak se to zda vam, ale ja neverim, ze se do servisu podiva jen 1/4 ze vsech prodanych notebooku. Mel jsem 2 notebooky a kazdy z nich se tam podival nekolikrat. Po mych zkusenostech mi laptop bez on-site sluzeb nesmi do domu.
Nevim co s nima delate, ale ja vystridal 4 notebooky a v servisu byl jen jeden a to jeste vinou prodejce.
neustálé problémy s mechanikou,diskem a když jsme se připojili na internet tak jsme zjistili ,že i wifi nefunguje jak má.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaké mám vyhlídky na možnost reklamace NB zakoupeného v Aglii? Uvažuji o koupi. Děkuji za opověď
případné odpovědi prosím na badian@seznam.cz
No nevim, jak je mozne, ze Acer Vam vratil notebooku tak rychle. Ja mel jeden model Acer aspire 3023 v zaruce 3x a to za jeden pouhy rok a vzdy od poslani NB po doruceni zpet to trvalo bez par dni mesic a to vzdy, at uz slo o vymenu disku, wi-fi karty, panelu.... takze vase doby 7dnu se mi zdaji spise z rise snu a pohadek :)))
Jaky je nejlepsi/nejefektivnejsi zpusob delani zaloh pro pripad poruchy HDD NB? V soucasnosti si zalohuju pouze urcite slozky pres Cobian Backup 8 na jiny PC, ale uvazoval jsem o nejakem image celeho HDD v NB (ten je rozdeleny na 2 oddily), ktery by se automaticky zalohoval pres sit na ten druhy PC. Diky
To by mě zajímalo kde redakce sehnala tolik vadných notebooků různých značek pro tento test:)
Odesla mi zakladni deska a napajec (ten ji nejspis odpalil). Zaregistroval jsem se na webu asusu, druhy den prijel kuryr a za tri dny mi notebook privezl zpet opraveny. Naprosta spokojenost!
S Aususem jsem taky spokojen, ale pouze z rýchlosti vyřízení reklamace. Pravda je že po on-line objednání reklamace a přidělení RMA čísla to šlo rychle a to týdne jsem měl notebook zpátky. Ale samotná oprava.....hrůza
1. reklamace: reklamoval jsem audio protože mi tam něco bzučelo a taky kontakty u akumulátoru. Notebook se vypínal. Do 3 dnů jsem měl notebook zpět. Audio opravily výmenou nějakého dílu super. Notebook se ale vypínal nadále a ještě mi ho vrátili s uvolněnou klávesnici.
2.reklamace : Vypína se a uvolněná klávesnice. Zase notebook se mi vrátil do týdne. Už se nevypíná - prý něco měnili v baterce. Ale když se mi vrátil, tak mi už baterka vydrží max 20 minut, znovu mám problém s audiem a ještě k tomu mi přestala zapisovat vypalovací mechanika.
Teď to posílám na třetí reklamaci. A nejsem si jistý, jestli to do AsusCzech posílám opravit, nebo víc zku...
No nevim, ale já mám s Acerem trochu jiné zkušenosti než autor. Za svou praxi jsem do Aceru poslal mnohem víc než 2 noťasy a všechny se mi vrátily opravené do 7mi pracovních dnů, nejrychlejší opravy byly dokonce do 3 prac. dnů vč. dopravy PPL. Naopak např. s HP mám špatné zkušenosti, kdy jsem čekal na 1GB ramku 33 pracovních dnů !!!!
HP servisujem, dily chodi vetsinou do dvou pracovnich dni, trosku problem pak byva s Ceskym kuryrem, nejake zmatky v logistice. Fujitsu Siemens posle dil tak za 14 dni (mozna disk rychleji), ale i pres ten mesic to dokazi obcas "zvladnout". Delly ma jeden zakos, staci nahlasit a druhy den to byva opravene. Kamaradce se rezbil Acer, oprava asi tyden. Co se tyce kvality, asi bych se nebal HP, Dellu a podle ohlasu Asusu. O Lenovu nic moc nevim.