- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém je, že na Kamaz nemá ani Man, ani Tatra a to ne z důvodu, že by to byl rozdíl v kvalitě, ale když mají rusáci servisní zázemí v rozsahu "přes noc postavíme klidně kamion od nuly".......
Však taky maratónskou etapu, kde věděli, že jim večer nevyrobí nová auta, nevyhráli, že...
Aleši, to netlačte, to byste daleko nedojeli... Zkuste to s motorem
pekny, ale Tomecek na Africa eco ralye 2015 je stejne zajimavejsi ;) proste pravej Dakar :P napiste o tom take neco ;)
Co je na tom zajímavější? Přeju Tomečkovi to vítězství ALE:
V kategorii kamionů soutěžilo pět vozů, reálně o vítězství ale bojovaly jen tři, dvě zbývající belgické posádky ztrácely v cíli na Tomečka více než dvaadvacet hodin.
Po přečtení nadpisu jsem se lekl, že Lopraisovi vypověděl motor. Jinak Loprais potvrzuje, že je skvělý pilot a dokáže prohánět Kamazy, ať už jede na čemkoliv. Teď už by asi potřeboval jenom ten Kamaz, aby mohl úplně dominovat.
Kamaz není lepší auto. Akorát jsou 4 stejné v jednom týmu a všechny mají posádku schopnou jet v top 10. To jim dává obrovské možnosti co se týká taktiky.
Kdyby nejlepší z našich týmů jeli pohromadě a klidně třeba s tatrami na úrovni té, co má Buggyra, tak Rusa porazí jak nic.