- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No,
když už se hraje na to, že připravíme mizerné pneumatiky, aby to bylo "zajímavější", tak není co řešit.
Podle mne bylo lepší, když byly pneu na celý závod. Co je v F1 Pirelli, jsou s pneu jen a jen problémy. Ani oni sami nevědí, jaké vlastnosti to má, ty jejich tanečky s 15 různými tvrdostmi jsou trapné.
Z jiného soudku - ještě že mohu F1 sledovat se slovenskou verzí. Komentátor Richtr je fakt tragický. Museli bychom dlouho hledat, abychom našli ještě horšího. Třeba během posledního druhého tréningu vůbec nesledoval dění na trati, strhl k tomu i Pepu Krále - a celou hodinu a půl nám lili do hlav jejich teorie o kdečem, i když de facto o skutečné situaci toho co řešili, nemohli mít ani ponětí. Neříkám, že postřehy aktivního závodníka nejsou zajímavé, ale co je moc, je moc.
No, jak říkám, já se přepínám na Števa.
To vůbec není pravda. Problémy s pneu byli ze začátku, nyní jsou ale pneu stabilní. To, jak se budou pneu chovat, záleží na charakteristice okruhu a na konceptu celého vozu. Třeba Mercedesu tyto vysoké teploty nevyhovují, Red Bullu naopak ano.
Jak to chapu, o vitezstvi nerozhoduje predne zrucnost ridice, ale takove veci jako pneumatiky a cetnost a rychlost zastavek. Radeji bych videl jeden zavod bez zastavek a vymen.
Péče o pneumatiky je schopnost jezdce. Třeba právě kvůli lepší péči o pneu předjel Hamilton Bottase.
Ale ano, správná strategie je skutečně nesmírně důležitá.
Mily autore, Max sice skutecne rekl "I'm not gonna sit behind him like a grandma", ale vas doslovny preklad nevystihuje jeho odmitavou zpravu.
"Drive like a grandma" je velice bezna fraze oznacujici pomalou, opatrnou jizdu, da se pouzit i jako mirna urazka. Max sice doslova nezminil pomalou jizdu, ale nepochybne to tak myslel.
Cestina je oproti anglictine natolik pestra, ze mi pripada lito nepouzivat volnejsi a vystiznejsi preklad.
přesně překlad by měl být nepojedu za ním jako babička
Super závod, konečně Mx vyhrál a Hamilton ne, akorát škoda že Racing Stroll podělal Hulka, můžou kecat co chtějí o pneu, ale prostě by vypadalo blbě kdyby pilot co seděl v autě poprvé před týdnem porazil Lance.
jj a bylo vtipné vidět Hamiltona jak kňučí, jestli náhodou Red Bull nešvindluje
Tak jak to bylo s těma gumama u Verstapena? .. podle předchozího článku chválil měkké, tady se píše o tvrdých.....
Ahoj Tady máte vysvetlení od Bottase z Mercedesu. Je to v slovenčine, omlouvám se : “Mali sme šancu udržať sa za Maxom, ale akonáhle som na to na konci začal tlačiť, pneumatiky sa proste rozpadli. Dnes sa nám na gumách tvorili pľuzgiere. Zdá sa, že Red Bull žiadne nemal, takže je zrejmé, že to s nimi vedeli,” pokračoval Fín, ktorý na Lewisa Hamiltona v Pohári jazdcov stratil ďalšie štyri body.
Mercedesu uškodili dve veci. Prvou je, že Pirelli na tento víkend pripravilo mäkšie zmesi, a druhou zas vysoké teploty. “Pneumatiky sa proste prehrievali, v podstate vreli. V gume sa potom objavia diery a strácate grip. Keď začnete mať na gume pľuzgiere, tak v zákrutách prichádzate o grip a ste pomalší a pomalší. Dnes je to sklamanie, ale pôjdeme ďalej.”
...Max byl fantastickej! Doufám že budoucí Mistr sveta! Michael Schumacher taky vyhrával v horším aute než byl McLaren tehdy, díky talentu a taktice - to samé delá i Max
Tak on Michael byl dost důvod proč šlo Ferrari tak nahoru, stejně jako Lauda on prostě uměl skvěle nastavit auto a pracovat s mechanikama, jinak spíš bych vzal jako horší Beneton, kdy v roce 1994 vyhrát titul a Jos Verstappen byl akorát dvakrát nebo třikrát na bedně a celkově až desátej.
Max mel dnes psychickou pohodu, bylo videt, ze je panem situace. Ten jeho koment v poslednim kole: "Doufam, ze jste chlapci dodrzovali pitny rezim (narazka, jak byli vsichni v RedBull od nervu zpoceni), nezapomente desinfikovat ruce."
Tohle ale neříkal dneska poprvé.