- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak zastávku Pavlíkovu přejmenovali na Libuš a dosavadní Libuš (na jiné dopravnívětvi) přejmenovali na Starou Libuš. To budou zase nádherné zmatky, až cestující pojede na Libuš a pak s brekem zjistí, že je jinde. I když na Libuši.
Ale podle podobné pirátské logiky by se třeba Kotěhůlky mohly přejmenovat na Prahu a Praha na Starou Prahu. Určitě by to byl značný přínos v komfortu cestování.
Je to pekne. Ale stavba samotna je ostuda stavebnictvi. Kvuli 200metrovemu useku byla novodvorska zavrena 2 roky. Namisto aby se udelalo vse okolo silnice najednou, tak se s otevrenim novodvorske treba cekalo, az zahradnici polozi 50 metru travniho koberce. Ulet. Kdo tam bydli, muze potvrdit, ze stavba sla velmi pomalu. 100 metru obrubniku se delalo pul roku...domecek pro tramvajaky rok...namisto aby se vse kvuli dopravni uzavere udelalo vse potrebne behem tri mesicu, n libusske prozivali vsichni peklo....ale tedj si bude hrib lebedit. Misto kontroly a zdravemu rozumu dostalo prednost ego...
S každou tratí se zároveň opravuje všechno, co leží pod ní, což by se během dalších let stejně muselo udělat...
Mně tramvaje zase tak super nepřijdou...
a) je z nich neskutečného prachu z brzd v celé ulici a jsou hlučné
b) když se jedna porouchá, tak stojí celá Praha
c) přijdou mi pomalejší než autobusy
d) možná jejich samotný provoz není až tak drahý, ale samotná tramvaj ano a hlavně tu máme tramvajový svršek, který se musí každou chvíli rekonstruovat za ohromné peníze
Čiliže chápu tramvaje v centru nebo na velmi vytížených lokalitách (protože mají větší kapacitu než busy), ale jinak mi moc smysl už nedávají...
A autobusy nikdy nebrzdí, co? A jsou naprosto tiché?
Jestli kecáte něco o hluku, pak jen prokazujete, že jste v Praze minimálně 20 let nebyl.
Čili předvádíte totální demagogii.
Ano, třeba předevčírem bylo pěkný tramvajový bum v Bráníku
Super. Tak ještě tu tramvaj od Lihovaru na Dvorce, a přes Budějovickou na Pankrác. Tam už taky měla dávno být. A určitě by měla být.
takže tam za draho budovat tramvajovou trať, když by to mohl v pohodě obsloužit jeden bus za 10 minut?
Hřib si pochvaloval, lidé co tam bydlí myslím brzo přestanou. Hluk a neustále rozkopaná ulice kvůli opravám svršku, to je teď nová místní realita.
U nas si lidi stezovali a nechteli plavecky bazen vedle sidliste. Vadil jim hluk a prach ze stavby. Tak ted maji bazen na kopci vedle hrbitova.
A co ta plánovaná trať z Kobylis do Zdib? To nějak úplně vysumelo, stejně jako ta lanovka z Bohnic na Podbabu, na tu jsem se těšil...
Trať z Kobylis do Zdib musí být, už po první miliardě přepravených cestujících se zaplatí a pak bude jen vydělávat :-)
(pro voliče Pirátů: jde o sarkasmus).
A kdy povede snad 50 let plánovaná dvouproudovka, která teď končí u kina Modřanech až k okruhu? I most tam je i s nájezdem připraven... už 13 let...
jen pro doplnění, již na koci sociků bylo vykoupeno x domů co měli ustoupit plánované silnici. Halda lidí dostala náhradí byty a pro pár letech tvrdili jak k tomu byli donuceni a mají nazpět domy a byty jim tak nějak zbyly. :-)
ČHMU a aktivistické občanské tlupy se postaraly o to, že Komořanská je dnes strašně přeplněná. Tomu nenahrává ani oprava Baranďáku.
V Komořanech se staví , na Závisti taky a teď to vylepšení u cukrovaru,..
A zrušení 165 nejvíc pocítí právě Komořanští, kteří hodně jezdili tímhle spojem právě k Libuši nebo Kunraticím. Teď to budou mít +2 přestupy, tedy minimálně o 10 minut delší. Tomu se říká pokrok.
A komentovat pirátskou soudružku, která se pochválí za stavbu k jejímuž vzniku nijak nepřispěla, tak to už je na to si zablokovat účet. Jen potvrdila že v jejím případě "mlčeti zlato" by se mělo aplikovat 24 hodin/den.