Diskuze

Praha otevřela novou trať na Libuš. Hřib si pochvaloval tramvajový boom

Slavnostní zahájení provozu pražských tramvají z Modřan na Libuš se uskutečnilo v pátek a od soboty 27. května mohou trať využívat i cestující. Na 1750 metrů dlouhé trase bude jezdit linka číslo 17 a jsou na ní čtyři nové zastávky: Hasičská stanice Modřany, Observatoř Libuš, Sídliště Libuš a Libuš.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak zastávku Pavlíkovu přejmenovali na Libuš a dosavadní Libuš (na jiné dopravnívětvi) přejmenovali na Starou Libuš. To budou zase nádherné zmatky, až cestující pojede na Libuš a pak s brekem zjistí, že je jinde. I když na Libuši.

Ale podle podobné pirátské logiky by se třeba Kotěhůlky mohly přejmenovat na Prahu a Praha na Starou Prahu. Určitě by to byl značný přínos v komfortu cestování.

1 0
možnosti

Je to pekne. Ale stavba samotna je ostuda stavebnictvi. Kvuli 200metrovemu useku byla novodvorska zavrena 2 roky. Namisto aby se udelalo vse okolo silnice najednou, tak se s otevrenim novodvorske treba cekalo, az zahradnici polozi 50 metru travniho koberce. Ulet. Kdo tam bydli, muze potvrdit, ze stavba sla velmi pomalu. 100 metru obrubniku se delalo pul roku...domecek pro tramvajaky rok...namisto aby se vse kvuli dopravni uzavere udelalo vse potrebne behem tri mesicu, n libusske prozivali vsichni peklo....ale tedj si bude hrib lebedit. Misto kontroly a zdravemu rozumu dostalo prednost ego...

3 1
možnosti

S každou tratí se zároveň opravuje všechno, co leží pod ní, což by se během dalších let stejně muselo udělat...

1 0
možnosti
Foto

Mně tramvaje zase tak super nepřijdou...

a) je z nich neskutečného prachu z brzd v celé ulici a jsou hlučné

b) když se jedna porouchá, tak stojí celá Praha

c) přijdou mi pomalejší než autobusy

d) možná jejich samotný provoz není až tak drahý, ale samotná tramvaj ano a hlavně tu máme tramvajový svršek, který se musí každou chvíli rekonstruovat za ohromné peníze

Čiliže chápu tramvaje v centru nebo na velmi vytížených lokalitách (protože mají větší kapacitu než busy), ale jinak mi moc smysl už nedávají...

3 2
možnosti

A autobusy nikdy nebrzdí, co? A jsou naprosto tiché?

Jestli kecáte něco o hluku, pak jen prokazujete, že jste v Praze minimálně 20 let nebyl.

Čili předvádíte totální demagogii.

2 0
možnosti

Ano, třeba předevčírem bylo pěkný tramvajový bum v Bráníku

3 0
možnosti
Foto

P98a85v20e19l 27P80e41c44h

26. 5. 2023 16:51

Super. Tak ještě tu tramvaj od Lihovaru na Dvorce, a přes Budějovickou na Pankrác. Tam už taky měla dávno být. A určitě by měla být.

7 0
možnosti
Foto

takže tam za draho budovat tramvajovou trať, když by to mohl v pohodě obsloužit jeden bus za 10 minut?

0 3
možnosti

Hřib si pochvaloval, lidé co tam bydlí myslím brzo přestanou. Hluk a neustále rozkopaná ulice kvůli opravám svršku, to je teď nová místní realita.

4 14
možnosti

U nas si lidi stezovali a nechteli plavecky bazen vedle sidliste. Vadil jim hluk a prach ze stavby. Tak ted maji bazen na kopci vedle hrbitova.

1 0
možnosti

A co ta plánovaná trať z Kobylis do Zdib? To nějak úplně vysumelo, stejně jako ta lanovka z Bohnic na Podbabu, na tu jsem se těšil...

3 0
možnosti

Trať z Kobylis do Zdib musí být, už po první miliardě přepravených cestujících se zaplatí a pak bude jen vydělávat :-)

(pro voliče Pirátů: jde o sarkasmus).

6 1
možnosti

Akorát škoda busu 165...

8 1
možnosti
Foto

Mělo být plus.

0 0
možnosti

A kdy povede snad 50 let plánovaná dvouproudovka, která teď končí u kina Modřanech až k okruhu? I most tam je i s nájezdem připraven... už 13 let...

10 0
možnosti

A92l17o59i72s 28M60a95ň16a85s

26. 5. 2023 17:19

jen pro doplnění, již na koci sociků bylo vykoupeno x domů co měli ustoupit plánované silnici. Halda lidí dostala náhradí byty a pro pár letech tvrdili jak k tomu byli donuceni a mají nazpět domy a byty jim tak nějak zbyly. :-)

ČHMU a aktivistické občanské tlupy se postaraly o to, že Komořanská je dnes strašně přeplněná. Tomu nenahrává ani oprava Baranďáku.

V Komořanech se staví , na Závisti taky a teď to vylepšení u cukrovaru,..

A zrušení 165 nejvíc pocítí právě Komořanští, kteří hodně jezdili tímhle spojem právě k Libuši nebo Kunraticím. Teď to budou mít +2 přestupy, tedy minimálně o 10 minut delší. Tomu se říká pokrok.

A komentovat pirátskou soudružku, která se pochválí za stavbu k jejímuž vzniku nijak nepřispěla, tak to už je na to si zablokovat účet. Jen potvrdila že v jejím případě "mlčeti zlato" by se mělo aplikovat 24 hodin/den.

3 0
možnosti

Bože to jsou pindynod téch Pirátů

7 7
možnosti