Linka pro postižené povodněmi končí

Ukončení provozu asistenční linky 800 16 16 16 určené pro zákazníky postižené záplavami dnes oznámil Český Telecom.

Ukončení provozu asistenční linky 800 16 16 16 určené pro zákazníky postižené záplavami dnes oznámil Český Telecom. "Linka splnila účel, pro nějž byla zřízena, a v posledních týdnech zaznamenává velmi nízký počet telefonátů," uvedl výkonný ředitel pro řízení sítě a vnější údržbu Českého Telecomu Václav Hanousek.

Prostřednictvím speciální linky mohli klienti řešit například problémy ohledně účtů za nefunkční telefony nebo zjistit předpokládaný termín znovuzapojení stanice. Zákazníkům dominantního operátora jsou i nadále k dispozici dříve platná kontaktní čísla Telefonického centra služeb 800 123 456 a Ohlašovny poruch 13129. Také na tyto linky mohou volat bezplatně.

Celkem loňské srpnové povodně zasáhly zhruba 120 tisíc stanic. V nejkrizovějším srpnovém týdnu bylo mimo provoz celkem 24 ústředen, obsluhujících 60 tisíc pevných telefonních linek. Další telefony nefungovaly kvůli poničení přístupové sítě, tj. například v důsledku závad na chodnících či domech.