On-line rozhovor s U:fonem. Ptejte se na vše, co vás zajímá

vydáno 28.11.2007 14:00
Hostem redakce Mobil.cz budou tentokrát zástupci nejmladšího mobilního operátora U:fona. Ti budou odpovídat na vaše dotazy od 13:00. Pozvání přijala Jana Studničková, tisková mluvčí operátora, a Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing, prodej a péči o zákazníky.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 28. listopadu 2007 do 15:00

OTÁZKA: Dobry den, co rikate na skutecnost, ze po spusteni Ufona, doslo na rade mist k zhorseni TV prijmu ? Dekuji za odpoved. Martin
ODPOVĚĎ: Dobrý den, ano, došlo, vždy ale pouze na krátkou chvíli, jedná se o technicky velmi snadno odstranitelný problém, s nímž se setká každý, kdo staví telekomunikační síť. 28.11.2007 15:38
OTÁZKA: Chtěla bych se zeptat, jaké výhody nabízí tento operátor? Bety
ODPOVĚĎ: Dobrý den, tady jsou stručně naše základní výhody: - volání v síti zdarma, napořád - nízké paušály - internet pro základní emaily a prohlížení internetrových stránek již za 296Kč s DPH - rychlý mobilní internet (U:fonův Fofr Internet) za 594Kč - nízké ceny volání po celý den více na www.ufon.cz 28.11.2007 15:39
OTÁZKA: Dobrý den, prosím, jaký má vaše společnost důvod k tomuto postupu. Podle instrukcí na vašem webu jsem na infolince reklamoval nefunkčnost fofr internetu v mém trvalém bydlišti. Nejdříve jsem zde měl téměř 100% signál, v září signál EVDO zmizel, byl mi dokonce vyměněn modem s negativním výsledkem. Na infolince slečna nejdříve prověřila jestli je v Jičíně signál, potom mi slíbila, že mi bude odečten měsíční paušál za zmiňované období. Bohužel mi dodnes nic nebylo odečteno ani po dalších reklamacích mailem, na které mi nikdo dodnes neodpověděl. Všechny faktury jsem zaplatil v plné výši a včas. Děkuji Vám za odpověď. Nam
ODPOVĚĎ: prosim napište mi na redakce@mobil.cz detaily o sobě, vyřeším osobně 28.11.2007 15:41
OTÁZKA: Dobrý den,mám již váš internet s telefonem dva měsíce,kvalita pžipojení se namísto zlepšení ještě zhoršila,nyní sem rád že se mi aspon někdy vůbec podaří připojit,o rychlosti ani radši nepíši,chci se zeptat jak mám reklamovat,přes externího prodejce u kterého sem vše zakoupil? Hanuš,Praha,Vinohrady Petr Hanuš
ODPOVĚĎ: Dobrý den, pokud jste nakupoval v partnerské prodejně, reklamaci vyřídíte na stejném místě, pokud přes externího podomního prodejce, zašlete nám prosím reklamované zařízení poštou. Pokud je ale důvodem reklamace rychlost připojení, ještě před vrácením služby můžete využít až tříměsíční slevy na paušál - více informací získáte na naší infolince. 28.11.2007 15:43
OTÁZKA: Zajímalo by mne proč každé připojení k webu je sázka do loterie. To se mi s pevným připojením nestalo. Jsem z Prahy. Dále komunikace se zákazníky - půl hodiny čekání na spojení, nekompetentní operátoři, tragedie. Proč se toto nikdo nemá možnost dozvědět před podpisem smlouvy? nenek
ODPOVĚĎ: dobrý den, odpvědi naleznete v předchozích reakcích, přeji hezký den 28.11.2007 15:44
OTÁZKA: Dobrý den, mám Ufona týden. Při koupi mi byla slibována rychlost 150Kb/s v centru Brna. Dnes dosahuji rychlosti tak 20-50Kb/s, to není ani na přečtení mailu. Proč tedy nepíšete pravdu o rychlosti a radši nabízíte 14dení záruku spokojenosti? Lukáš
ODPOVĚĎ: Dobrý den, jak již bylo několikrát uvedeno, rychlost připojení velmi závisí na konkrétním místě a současně i počtu připojených zákazníků, proto nabízíme těm, kteří nedosáhnou požadovaného připojení, právě záruku spokojenosti. 28.11.2007 15:45
OTÁZKA: Někde v diskusích na internetu jsem četl, že chystáte svůj router s integrovaným připojením, je to pravda? Jarda
ODPOVĚĎ: Ano, vaše informace se zakládá na pravdě, dokonce to bude ještě tento rok... osobně wifi router testuji doma a jsem s nim velmi spokojen. Určitě se máme na co těšit. 28.11.2007 15:47
OTÁZKA: Marku, poslal jsme Vam email (1.11. ve 22.43) - byl hodne dlouhy a ne zrovna pochvalny - hodil jste ho do spamu, nebo se muzu dockat odpovedi? SmartBOY
ODPOVĚĎ: Dobrý den, asi se ke mně Vás email nedostal... prosim, pošlete ještě jednou, to že nebyl pochvalný nevadí, postavím se k tomu čelem... přístě třeba pochvalný bude 28.11.2007 15:49
OTÁZKA: Dobry den.Chci se zeptat jestli budete v dohledne dobe navysovat FUP.Na vasich strankach se chlubite,ze lze u ufonova fofr internetu sledovat streamova videa,poslouchat internetova radia,ale vse se prece zapocitava do FUP a 2G je malo pro toto. Pavel Hess
ODPOVĚĎ: Dobrý den, v září jsme navýšili FUP z 2G za měsíc na 2G na týden...myslím, že by mělo dostačovat 28.11.2007 15:50
OTÁZKA: Mám Ufonův telefon s internetem.Naprostá spokojenost,ale nechápu proč je limit na volání pro fyzické osoby 1000Kč. Děkuji za odpověd. Míla Smrček
ODPOVĚĎ: Dobrý den, děkujeme za pozitivní ohlas :-) Limit 1000 kč jsme zavedli poté, co se výrazně zvýšil počet zákazníků, kteří přestali platit vyšší účty za volání. Dokonce by se dalo říci, že začala platit přímá úměra - čím vyšší účet za hovorné, tím vyšší pravděpodobnost, že faktura nebude uhrazena. Klient s dobrou platební morálkou ale může využít možnost zálohy, díky které se jeho limit zvýší (buďto o dalších 1000 Kč nebo až o 3000 Kč). S našimi cenami za hovory do dalších sítí a s voláním v rámci U:fona zdarma ale nebude jednoduché tu zvýšenou zálohu provolat :-) 28.11.2007 15:54
OTÁZKA: Jsem klientem Ufona (Fofr internet). Nyni uz jsem z rychlosti spokojen, ikdyz byl tyden, kdy bylo mozne surfovat jen 3 dny. Nastesti je to uz pryc a rychlosti jsou odpovidajici nabidce. Jedine co uz 3. mesic resim je, ze dostavam fakturu na 2 stejne sluzby ackoliv pouzivam jen jednu. S podporou ufona jsem to uz resil 2x, ale obavam se ze ne naposled. Kdy bude telefonicka podpora schopna resit problemy svych zakazniku? Operatori napr. nevidi muj predchozi dotaz, takze musim stale dokola vysvetlovat cely problem, ktery jsem navic nezpusobil. Ivan Vandrovec
ODPOVĚĎ: dobry den, za ty 2 faktury se omlouvam, pošlete mi prosím údaje o sobě na redakce@mobil.cz a vyřešíme obratem.... co se týká zákaznické péče, intenzivně pracuji osobně s mým týmem na zlepšení, dokonce si troufnu sebevědomě trvdit, že se situace již výrazně zlepšila, ale to musíte posoudit sám 28.11.2007 15:56
OTÁZKA: chtěla bych přejít od O2 k vám. zajímá mě pouze internetové připojení. bohužel v mém bytě není kabelové připojení. používám notebook. jaké jsou možnosti, ceny u vás?děkuji. hana
ODPOVĚĎ: Dobrý den, výhodou obou našich internetových tarifů je, že k pořízenému modemu nepotřebujete žádné kabely ani jiné zásahy do bytu. Podle svých potřeb si tak můžete vybrat U:fonův internet nebo Fofr internet (ten by asi vašemu notebooku slušel víc :-) - instalace je v obou případech velice jednoduchá. Více informací určitě najdete na našich stránkách www.ufon.cz nebo i na mobil.cz :-) 28.11.2007 15:59
OTÁZKA: Dobry den, chci se zeptat, jak je mozne kdyz vase sit udajne bezi na RevA dosahujete tak nizkych hodnot prenosove rychlosti (rychlosti jako u CDMA2000 ?), kdyz u RevA je az 3.1 Mbit/s download a 1.8 Mbit/s uplink? Dekuji za odpoved v cem je hacek :-) xxx
ODPOVĚĎ: Dobrý den, už od svého vstupu na trh uvádíme, že tyto maximální rychlosti jsou spíše teoretické a že zákazníci mohou reálně očekávat 400 - 700 kbps, což je stále nejvíce na českém trhu. Bohužel reklamy se většinou soustředí spíš na ta teoretická maxima :-) 28.11.2007 16:02
OTÁZKA: Dobrý den. Chtěl bych se Vás zeptat, jestli Vám přijde normální chování operátorů na Ufonově infolince. To, že se čeká i 40 minut, bych ještě pochopil, ale totálně zcestné a nesmyslné odpovědi na dotazy se mi už chápou hůř. S pozdravem Josef Haruda Josef Haruda
ODPOVĚĎ: Pane Harudo, podle výsledků za poslední týden si troufám tvrdit, že je situace, kterou popisujete, již historií...skutečně jsme museli udělat celou řadu opatření, abychom dokázali situaci zlepšit zákaznická péče je pro nás přioritou, protože je prioritou i pro naše zákazníky 28.11.2007 16:03
OTÁZKA: Hodláte zprovoznit i hlasové služby? A kdy má dojít k většímu pokrytí? František
ODPOVĚĎ: Dobrý den, hlasové služby už nabízíme - a to tzv. bezdrátové pevné linky neboli U:fonův telefon (též v kombinaci U:fonův telefon s internetem). V rámci sítě pak nabízíme volání zdarma a i ceny do ostatních sítí jsou velice příznivé. Mobily chystáme na příští rok. 28.11.2007 16:05