Graham Maher - generální ředitel českého Vodafonu odpovídá on-line
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 19. března 2008 do 13:30
OTÁZKA:
Dobrý den pane generální řediteli.
Vodafone se často pasuje do role férového operátora. Váš způsob převodu nevyčerpaného kreditu má však k férovosti hodně daleko. Uvažujete o změně tak, aby zákazníci nepřicházeli o své vynaložené prostředky? Jedině váš konkurent T-Mobile převádí nevyčerpaný kredit tak, jak je to logické a slušné zároveň.
Jan Ottmar

OTÁZKA:
Dobrý den,
mám dotaz zda bude nadále fungovat tarif Odepiš.
Proč má tak nízký měsíční poplatek? To jste zavázani ČTÚ ho nějakou dobu provozovat?
Budou se brzy měnit i ceny či jiné tarifní programy Vodafone?
Díky za odpověď.
Petr

OTÁZKA:
Jak to vypadá se sítěmi 3G. Ve světě se už mluví o 4G (LTE) a u nás pořád nic!
Petr S.

OTÁZKA:
Proc jsou telef. hovory pomerne drahe a zda bude mozno volat neomezene za pausal
Kluk

OTÁZKA:
Co jste chtěli dnešní akcí říct? Myslíte, že máte vůbec šanci změnit trh?
petr

OTÁZKA:
Dobry den, znate vsechny sve podrizene jmenem?
helpik

OTÁZKA:
Dobrý den Grahame,co dělá tak velká firma jako Vodafone pro své okolí ? Konkrétně mám na mysli třeba životní prostředí nebo neziskové organizace.Díky.P.
Přemek

OTÁZKA:
Zdravim, kdy se zacne prodavat iphone, diky...
Karel

OTÁZKA:
Děkuji za akce pro studenty. Můžete nám sdělit jaké další novinky plánujete?
Šimon

OTÁZKA:
Proč si myslíte, že je to bez smlouvy lepší? Uvážu se u vás tak jako tak k používání tarifu. Nehledě na to, že sankce, které u vás jsou jsou shodné třeba jako u O2 - doplatek ceny telefonu. Řekněte mi, proč se nemám upsat u O2, kde sice za 2letý úvazek (nutnost plnit však 1rok vs půlroku u vás), ale kde dostanu telefon levněji, kde můžu plnit plnění nejen hovory a smskami jako u vás, ale i veškerými balíčky, daty, mmskami, prostě se mi do něj počítá veškerý provoz (kromě Premium služeb třetích stran). Děkuji za odpověď.
fiel

OTÁZKA:
Dobry den,
velmi obdivuji jaky kus prace jste dokazali vytvorit na mobilnim trhu. Zajimala by me ale premrstena cena MMS - nejen odchozich, ale i v ramci MMS info - napr. zpravodajstvi tvorene pouze 4 zpravami denne (minimum aby jsme mohli hovorit o aktualnosti) dela souctu za mesic 4 * 30 * cca. 10 Kč, tj. 1200 Kč? Neni to podle Vas trochu prehnane, neuvazujete o zavedeni mesicniho predplatneho? S pozdravem Petr J.
Petr Jarema

OTÁZKA:
dobry den, jiz nekolikrat jsem si vsiml, ze ridici vasich firmenich aut jezdi pomerne bezohlednym zpusobem. Nebojite se, ze to poskozuje dobre jmeno vasi firmy? Delate proti tomu neco ? Dekuji.
Vojtech,

OTÁZKA:
Dobrý den. Mám mob. Samsung U 600. Když přejedu německé hranice, začnou mi chodit SMSky různá písmena a čísla. Třeba i 20x za den. Nemusím je platit, ale komplikuje mi to práci s mobilem. Jakmile se přiblížím k našim hranicím, přestane to. Co s tím ? Díky.
Hájek Neklan

OTÁZKA:
Dobrý den pane Maher, jsem velký fanda firmy Vodafone a spokojeny zakaznik. Chtel bych se zeptat, KDY bude opravdu funkcni a plnohodnotne mobilni pripojeni k internetu? Neustale se o tom mluvi,ale nic se nedeje. GPRS potazmo EDGE je opravdu jen slaba nahrazka. Chybi nejake vyjadreni "k tomu a tomu datu bude vybudovana konkretni technologie v takovem rozsahu" za ktere by se firma postavila. Nemyslim tim samozrejme jen vybudovat 3G v Praze a Brne jako to dela konkurence a pak hlasat o vysokorychlostnim internetu. To by k Vodafone nesedelo. S touto otazkou souvisi,zda-li planujete rozsirit nabidku smartphonu, nebot krom neskutecneho mnozstvi Nokii ve Vasi nabidce je zde prazdne misto. (krom 1 nebo dvou HTC) dekuji za odpoved
Jens Owalo

OTÁZKA:
Dobrý den, v době kdy jste přebírali Oscar bylo z řad představitelů Vodafonu slyšet chvástavé prohlášení, že jste zvyklí ve všech zemích, kde působíte být na pozici jedničky na trhu. Kdy tou jedničkou budete v ČR?
Caretaker

předchozí | 1 2 3 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.