- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážený autore, žádná firma O2 neexistuje. V minulosti to byla firma Telefónica O2 Czech Republic a již delší dobu je to pouze Telefónica Czech Republic. Doufám, že o ostatních informacích jste si zjistil více skutečných informací.
Pokud z vás nemá telefonní operátotor cca 150 až 200 Kč měsíčně (říkaljí tomu APRU), tak na vás prodělává. Celkově. Pro jednoduchost předpokládejme, že volání do cizích sítí je stejné ven i dovnitř a na propojovákách nula od nuly pojde. Co je nad tím je zisk, sádlo (davy velmi dobře placených zbytečných lidí) a prachy pro matku (zkrz. dodávky služeb, platby za loga, péče o značku ...)
Podívejte se na svůj telefonní účet a zvažte jak jste pro svého operátora vyděleční nebo proděleční.
ale že jsme specifický trh v potaz neberete!?
Nejsem žádný zastánce "tvrdé regulace" pokud možno všeho, ale vše by mělo mít své hranice.
Když si mobilní operátor může stanovit tarif libovolně, jak se mu zrovna zlíbí a jak se vyspal, tak je něco špatně. Každý zákazník přece nemá čas a "žaludek" na to aby vypovídal smlouvu a vydíral tak dlouho, dokud si nezlepší své tarifní podmínky a nevydupe nějaká individuální balíček s pár volnými minutami nebo sms navíc.
Pokud by byly správně a jasně nastavené podmínky pro fungování mobilních operátorů na trhu, tak by bylo po problému. A přitom stačí využít stávající pravomoci ČTÚ. V každé z licencí na provoz mobilních sítí byla uvedena povinnost nediskriminovat žádnou skupinu zákazníků. Pokud tedy někdo má nárok na věrnostní nebo množstevní slevu, měla by se tato sleva uvést někde ve veřejně přístupném ceníku a měl by na příslušnou slevu mít automaticky nárok každý, kdo splní tyto podmínky.
Výsledek - nebyl by prostor pro žádné ušmudlané přeprodávače firemních tarifů.
Dobrý den, navrhoval bych znovu-zřídit Plánovací úřad, který by ceny hlídal pro nesvéprávné občany.
jen houšť a větší kapky tak se na ty telekomunikační nenažrance musí ..
Stačí slevnit na normální ceny pro všechny zákazníky a nebudou mít problémy.
kolik je dle vas tzv normalni cena???... Cena je totiz veci nazoru a nazory lidi se ruzni a to az o řády!!! ;-) Vy by jste ceny i za chleba sjesnitol... ze soudruhu... (komous je clovek nazorem nikoliv prukazkou, clenstvim ve str.!)
.....rikam solidni blazinec, CTU jde na ruku nekomu, kdo poskytuje sluzby nelegalne. Tady se fakt deji veci.
Nelegální je to co je v rozporu se zákonem. Tyto služby nejsou v rozporu se zákonem, ale "pouze" v rozporu se smlouvou. To je rozdíl...
za tu situaci si může sám, ať přestane dělat ony rámcové smlouvy a je po problému.
"Jsou to spojené nádoby, kdy jeden musí dotovat druhého, v tomto případě domácí tarify sanují částečně ty firemní." - Takže malí odběratelé sponzorují firmy...to někdo upadl na hlavu?
Přesně tak, tomu naprosto nevěřím... Formuloval bych to tak, že na minutě provolané soukromníkem je mnohem větší zisk, než na téže službě u firmy, ale rozhodně je nedotují....
Co je na tom "jasného a logického", že firmy platí za telefonování nepatrný zlomek ceny co normální zákazníci? Mě to přijde spíš sprosté a nelogické.
Vyvažují to objemem. Jasné a logické.
Stejně jako v jakémkoliv jiném obchodě.