- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sem rovnou mohli pretisknout tiskovou zpravu (neboli reklamu) a nepodepisovat pod to radoby novinarku.
"Mladší uživatele oslovuje díky značce ICQ, se kterou má v Česku
exkluzivní spolupráci."
Mladsi uzivatele na nejake ICQ na atlasu zvysoka kaslou, icq tady bylo mnoho let predtim, clientske programy pro icq v cestine taky byli i predtim, o to ze si to dal atlas na uvodni stranku mu ziskalo maximalne par set uzivatelu navic.
"... s celkovým zásahem více než 4 miliony uživatelů v Čechách"?
Je to dobrý hlod. Ať to znamená cokoliv, čtyři miliony věrných čtenářů to asi nejsou
Stejným způsobem si můžou pro inzerenty napsat i celkový zásah 1 miliarda uživatelů v Číně
700tis.deně x 30 dní to je zhruba ty 3mil. měsíčně - to psal nějaký dement?
Mysli u toho, když chceš mlejt takové kraviny....každý den tam nechodí někdo jiný...tzn. lidi se vracejí. Ten počet je myšleno "unikátní" lidi....takže ty jsi asi dement...:)
Dle slov pana Pavla Muchy, šéfa fúzovaných společností, budou Centrum a Atlas působit (růst) v Čechách a na Slovensku. Takže na Moravě a ve Slezsku si nechte zajít chuť. Zůstane vám jenom Seznam, tedy alespoň zatím.
ps. další příklad, jak v TOP managementu jsou někteří lidé s velmi úzkými a specifickými znalostmi.
my na Moravě používáme Google a nějaký Atlas je nám u pérdele
ať se tam třebas po. stejně to nemá žádnou přidanou hodnotu. jen to kopíruje zavedené služby globální konkurence.
Seznam jako špička, Centrum s Atlasem budou vedle toho a vychytralý iBULVAR bude někde v dálce...přepodkládám, že něco přikoupí a hodí to do celkové návštěvnosti a troubové inzerenti nic nepoznají...:))