- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavne, ze Ruzyne chce byt svetovym letistem, ale spojeni s centrem Prahy je utopie...
Hlavne se nedostanes kdyz priletis v noci ,krome tech podvodniku taxikaru z letiste na hlavni nadrazi.
Jasne, a proto potrebujete postavit druhou drahu nejlepe z dotaci EU a predem domluvene dodavatele, nic vic nic min. Zlodejske taxi, smenarny a predrazene obchody zustanou!!!
Tenhle článek mě zvedl ze židle - a to hned ze dvou důvodů. Létám služebně velmi často ale že bych letiště Václava Havla praskalo ve švech je naprostý nesmysl. Z přepážek Check-In na T2 je otevřena vždy tak maximálně třetina, na bezpečnostní kontrole jsem neviděl jet všechny pásy nikdy. Druhou věcí je parkování - zvykl jsem si používat parkovací dům D, který byl cenově přijatelný (jako jediný na letišti VH). A shodou okolností jsem si chtěl zarezervovat dnes ráno jako obvykle stejné parkování v D, nicméně to nebylo možné, vůbec není v nabídce. Zatelefonoval jsem na jejich hotline a dozvěděl jsem se, že od 15.2.2018 je již parkovací dům D pouze pro zaměstnance letiště... A v nabídce zůstala pouze extra drahá parkování u terminálů. Na stránkách letiště je vysvětlení, že je to na přání zákazníků, kteří dlouhodobě preferovali parkování u terminálu, takže D vyřadili z nabídky. V tom případě ale nerozumím tomu, proč byl parkovací dům D maximálně vytížen a někdy byl vyprodán....Prostě kecy PR, nesmysly - podobně jako článek o tom, že letiště "praská ve švech".
Ruzyne praska ve svech :-) Nevypada to tak.Kdo muze leti z Vidne, lepsi spojeni, levnejsi.
Očividně 16 milionů pasažérů smýšlí jinak než vy. :-)
Kdyby se vybudovalo letiště ve Vodochodech a/nebo provázala doprava mezi Prahou a letišti v okolních městech (např. Pardubice, odkud už s několika spoji létá i Ryanair), nemusela by se celá doprava mezi ČR a světem soustředit do jediného místa
Běžná situace ráno na terminálu 2: Velká fromta na bezpečnostní kontrolu, ze 14 přepážek je otevřeno 6 (maximálně 8). Takže k urychlení by stačilo otevřít zbývající, nemuselo by se nic předělávat.
Teda moc nechápu ty stížnosti na to, že není vlak, ten bus je fajn a dojezd na metro stačí. Nemluvě o ceně, ta je neporovnatelná.
Na přepravu zavazadel je autobus nic moc. Vlak se stejně musí stavět na Kladno, na letiště už je to jen malá odbočka.
Me se nezda, ze v praze pribili cestujici, oproti jinym letistim se mi zda, ze letiste zeje prazdnotou, na terminalu dva je pul haly prazdna a dole maji hru sachy a clovetse nezlob se, nevim proc to nedaji spise dovnitr
Nyni spojeni do centra autobusem je super,ja pouzivam 119 autobus a pak prestupuji na metro a je to o hodne rychlejsi a stoji me to jen 32,- kc, zadny vlak bych nepridavala, pak by to urcite stalo 100-200 kc, vemte si kolik stoji vlaky z letiste v anglii
A co se tyce kufru, cekam na nej 5 minut, takze jsou rychly, nekterym bych doporucila letet do rima na fiumicino, tam se ceka 45 minut
S dopravou souhlasím, s kufry ne, to je opravdu často katastrofa.
Co pribude na letisti Ruzyne. Sice peknej vycet ale to nejdulezitejsi schazi.
Rychle spojeni s centrem/vlakove nadrazi/autobusove nadrazi.