- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nase metro,opravdu bida...i ten stalinisticky design vypada o dost lepe
Prosím opravte si Nothing Hill :-) vtipný překlep.
Kabely v metru nejsou kvůli napájení pohonu vozů, ale spousty dalších zařízení, slouží i dalším účelům. Napájení třetí kolejnicí má většina podzemních drah.
Nejvíce se mi líbilo metro v Petrohradu - jsou tam opravdu nádherné stanice...
A jel jste někdo v Paříži metrem?
Je to páteřní doprava leda tak pro bezpáteřné:-(
Proč? Jela jsem metrem a v poho.
Páteř mám.
Eloxovaným panelům v metru se neříká čočky, ale prsa a antiprsa.
Jojo, zahraniční metra umíme krásně vyzdobit, zatím co ty naše stanice jsou architektonický a designový děs. Kovářova kobyla...
Tak z novějších podle mě třeba Kolbenova (výborná), Rajská Zahrada (mohla by mít trochu jednodušší detaily, ale podle mě dobrá), ale nakonec i Motol (neřeším samotnou logiku existence ale jen design - až na spousty drobností, ale koncept se mi líbí), slušné třeba i Kobylisy nebo Bořislavka - to vše jsou zajímavé stanice.
Pomocí boční kolejnice jsou napájeny i vozy metra v Praze