- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nojo, nejdřív se létalo s vědomím rizika. Dnes se s vědomím rizika nelétá. Doba jde do předu...
Nebudu komentovat stáří a stav. Jen konstatování. Smartwings ruší lety pro české cestovky a pro česká regionální letiště, ale přitom zajišťuje charterové lety pro maďarské cestovní kanceláře
To byl let maďarské společnosti SmartWings Hungary.
Tohle je teprve problém. Nevím totiž, co je ve skutečnosti horší. Zda nové letadlo s řadou známých vad, nebo 30 let staré letadlo, kde nevíte, kde se co rozpadne.
Jenom si tak říkám, čím teda letecké společnosti létaly loni, kdy nových Maxů ještě moc vyrobeno nebylo a lidi přepravovaly v pohodě?
Jak souvisí stáří letadla s proraženou pneumatikou? Myslíte, že zbrusu nové letadlo má pneumatiky z titanu nebo co?
Budete radši řešit problém na svém autě v Maďarsku nebo někde v Egyptě? Trochu se zamyslet by neškodilo.
A co má prasklá pneumatika společného s názvem majitele nebo nájemce nebo dokonce typem letadla? Pneumatiky občas praskají a to i ty letecké. Dokonce jsou zavedeny postupy, co v takovém případě dělat.
O událostech Smart Wings bych zavedl extra kapitolu, nebo jako bleskovou zprávu o max. 160 znacích. Tenhle článek je jako když se rozmazává cosi...
Chtělo by si to přečíst článek, neletěli z ČR ale právě z té Budapešti
Chybi tam dulezite info: Vedle Asiany letal tez v indoneskych, afganskych, tadzickych a nyni ukrajinskych aeorolinkach. Tricet let stary stroj. Samotne prasknuti pneu se ale stava i tem nejlepsim dopravcum:
A myslíte, že když letí letadlo pod značkou Asiany tak se opotřebovává více, než když letí u Indonéské nebo jakékoliv jiné společnosti?
Kdyby letěli zpět, tak by se piloti mohli zeptat na stav zakukleného etiopana zelezeného do podvozku. Takhle pro cestě do Afriky to měli bohužel bez dohledu, no.