- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Očekával bych, že hlavní smysl tramvají je zajistit spojení od metra do okrajových částí, kam již metro nejezdí. Proto mi tramvaj č. 13 (Smích. nádr. - Barrandov) přišla docela smysluplná (proč nejezdila celodenně?), zatímco ukončení tramvaje od centra na smíchovském nádraží, byť mimo špičku, mi přijde nesmyslné - je vedena souběžně s metrem a dál už ne.
A co linka 12,14,20 ty taky jezdí z barrandova přes smíchov,tudíž 13 byla k ničemu
tak to mohli tramvaji č.10 (má delší trasu) upravit provoz taky po čtyřech minutách a tramvaj č.16 úplně zrušit a (nebo naopak :) , jelikož 32stanic mají teď společných a někdy jedou jen minutu až dvě po sobě (ikdyž většinou to mají rozhozené mezi tyto linky správně), ale byl by pak jen jeden jízdní řád.. :-) asi se ohradí ti co bydlí na Spojovací, ale tram č.9 jezdí tak často že přestoupit na Biskupcově není problém..