Diskuze

Radiožurnál mění logo, chce působit mladě a dynamicky

Radiožurnál omladí logo, slibuje si od toho posun ve vnímání značky nejposlouchanější stanice Českého rozhlasu. Vedení prvního okruhu ČRo chce, aby ho posluchači považovali za dynamickou a moderní stanici. Rozhlas na redesign loga vypsal výběrové řízení, které vyhrálo studio Kafka Design.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

stip

24. 3. 2009 7:37
Dělají si legraci? S tou děsivou hudbou?

S tou příšernou, trestuhodnou, strašlivou hudební dramaturgií? Při každé z deseti písniček, které opakují pořád dokola spadne řemen a Radiožurnál jde- jak praví klasik - cestou připáleného guláše, rovnou do hajzlu. Musí to přece vidět každý, i ty, Honzo Pokorný.

0 0
možnosti
MR

mirroc

24. 3. 2009 9:31
Re: Dělají si legraci? S tou děsivou hudbou?

Souhlas, toho hudebního redaktora měli dávno vyměnit. Rád jsem kvůli informacím a zprávám Radiožurnál poslouchal, ale čím dál tím častěji ho kvůli hudbě přepínám.

Nechápu, proč jsou stále omílány "staré pecky" jako Rotrová, Novák, Olympic, atp. Jednou za měsíc bych to vydržel, ale to je denně. Netoužím zrovna po nejnovějších hitech hip hopu (ale nic proti Gipsy.cz, ty beru), ale nějaká slušnější hudba by se dala určitě vybrat.

Není mi také jasné, jak se dělá hudební dramaturgie. Když je v pořadu nějaký host, který má co dočinění s hudbou, ale mezi rozhovorem posloucháte naprosto něco odlišného (např. v "Nad věcí" apod.). Při dnešním stavu technického pokroku určitě není problém aktuálně zareagovat a pustit něco od hosta pořadu, příp. jeho volbu. Určitě tam nepřichází jen tak z ulice, takže by to chtělo více koordinace mezi jednotlivými pracovníky, to snad vyřešit jde?

Anebo mne napadá, že ten hudební výběr není čistě náhodný, tantiény se určitě hodí...

0 0
možnosti
H

Hery

18. 3. 2009 19:06
Neskutečný

Co se s tímhle rádim stalo od ledna minulýho roku to je něco neskutečnýho. Kolikrát si říkám, za co vlastně platíme poplatky tomuhle kolotočářskýmu ráááááádiu. Na tohle poutový rááádio mám přispívat? Bláznivá Tachecí tam už dávno není, ale její ÚPRAVY bohužel zůstaly, To logo zřejmě bude zase aktivita nové šéfové, která svým věkem patřila ještě nedávno mezi ténagery a tak aby měla nějakou činnost, tak se bude zabývat hloupostmi tohoto ražení.

0 0
možnosti
H

Hery

18. 3. 2009 19:10
Re: Neskutečný

Samozřejmě věc druhá je, kdo to zaplatí. Nepletu se, když řeknu, že to vytáhnou z naších kapes že? Máme krizi, tak je potřeba dohodit ten nějaký kšeftík kamádíčkovi že soudružko ředitelko?

0 0
možnosti
SO

osmera

18. 3. 2009 17:44
logo u rozhlasu

teda to jsem blazen, ja doted myslel ze rozhlas vysila jenom zvuk, takze nejake logo nemam sanci videt. Jeste myslim ze by bylo potreba aby zmenili obleceni redaktoru, pak taky barvu vysilacich mistnosti, no vlastne ty uz jsou stary a posluchacum se nelibi, takze by bylo vhodne postavit novou budovu, pravda asi nam pak nezbude na mikrofony a na lidi kteri maji do nich skutecne co civilizovane rict, ale to je preci jedno.

0 0
možnosti
S

salimas

18. 3. 2009 15:50
Nevíte kam s penězma, žejo?

Takovéto nové logo stojí stovky tisíců, někdy i miliony. Záleží na značce. Když Eurotel měnil kdysi logo (jednak k hošímu, zadruhé aby ho pár let nato beztak pohltilo ou-tů), stálo to... už nevím ale protáčely se mi panenky když jsem to tehdy četl, to vím nabeton.

Jako kdyby na tom záleželo!!! Řeči o "působit dynamicky" atd... prosím vás, vysílejte dobré pořady, nabízejte kvalitní služby, hrajte dobrý fotbal / hokej a nemusíte měnit logo!!! (Ve sportu konkrétně hokejová Slavie).

Akorát se sypou peníze agenturám, které ta "dynamická" loga vytvářejí.

Jenže nebyli bychom v Čechách, kdyby za tím nestál ve skutečnosti klientelismus, jinými slovy "ja (zodpovědný/pověřený pracovník firmy) vám (zodpovědnému pracovníkovi agentury) zadám zakázku, má firma to zaplatí, a z té částky pak dostanu něco v igelitce""...

Takže asi tak nějak.

0 0
možnosti