- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co domy postavené v blízkosti silnice, také zbourat?
Tak jsem si přečetl diskusi a vidím, že je tady plno ,,odborníků,, kteří rady melou nesmysly o tom jak lidé špatně jezdí a stromy jsou v pohodě.
Je vidět, že by stálo za to zvednou zapařenou zadel ze židle a podívat se na skutečnost - co třeba v zimě na namrzlé silnici - chápu - v Praze napadnou 2cm a hned je kalamita, ale tady na horách když jezdíte po silnici III.třídy tak mnohé pochopíte. Je více příkladů, ale s lidmi, kteří ,,všechno ví,, se diskutovat nedá
Jen počkejte. Až bude to autonomní řízení, tak to při teplotě pod 4 °C nikdy nepřipustí rychlost vyšší než 30 km/h. A "dobří řidiči" nebudou chápat, tak jako nechápou dnes.
Stromy za smrt řidičů, kteří do nich narazili, nemohou! Tady není o čem diskutovat.
Nebezpečná a rozbitá silnice taky za nic "nemůže". Přesto je lepší mít kvalitní a dobře naprojektovanou silnici v dobrém stavu.
Kdybych si měl vybrat, zda chci na silnicích bezohledné piráty ignorující prosté fyzikální zákony a nereflektující aktuální klimatické podmínky, anebo podél silnic stromy, tak je nabíledni, jakou možnost zvolím. Stromy samy o sobě nikomu nevadí, ničemu nepřekáží.
Je také dost zajímavé, že tam kde jsou stromy vzrostlé a blízko u sebe, žádné kolize nevznikají. Každý řidič tam podvědomě z rizikem počítá. Ovšem jinde jezdí naprosto bezhlavě.
Příčinou nehody není strom, nýbrž ve většině případů bezohlednost řidiče.
Ale vysvětlujte to těm, kdo tvrdí, že stromy stojí okolo silnic nepřiměřenou rychlostí...
Když zmizela alej od silnice k naší obci, doufala jsem, že místo starých stromů budou vysazeny nové. Bohužel se tak nestalo a pocitově se mi tam teď jezdí hůř - vyvýšená úzká silnice bez patníků, vedle celkem hluboká škarpa, hůř se odhaduje okraj silnice (zvláště když je sníh) a vítr od polí teď s autem mnohem více cloumá. Stromů se nebojím, bezohledných řidičů velmi.
řešení je prosté ,zakažte auta jejichž konstrukční rychlost je vyšší než 15km/hod :-) podívejte dokázaly hravě zlikvidovat nekonečnou zásobu řidičů ,,C,, a ani se nečervenají tak klídek ,dokáží pomocí STK a emisí zlikvidovat i auta
No možná by bylo dobré nějak rozlišit nárazy do stromu účelově. Těch sebevražd je v oslední době nějak mnoho. Že by to bylo tím blahobytem?
neovocné stromy by měly být kolem většiny silnic. 4-5 m od kraje. Před nimi živý plot z keřů. O také kolem polních cest a rozdělit velké lány a zasadit tam stromy. Na jih od Brna je obrovský nedostatek stromů. To má za následek, že ubývá spodní voda a je tu málo srážek a teplota stále roste. Pole s řepkou, kam se člověk podívá. Dá se to nazvat totální katastrofou. Možná to lidi na Min Živ prostředí KONEČNĚ POCHOPILI.
Hašek už to zařídil , vyhláškou nařídil déšt :-)
Ovocny strom muze davat plody klidne 50 let, do te doby bude mit vic jak 90% aut autopiloty, kteri bourat nebudou. Takze jednoznacne sazet, at je svet pestry rozmanity a chutny... :)
Ovocné stromy kolem automobilových cest nepatří. Ovoce rozježděné na vozovce je humus a i bezpečnostní riziko. A jíst bych to stejně nedoporučoval, tolik škodlivin jako v ovoci kolem frekventovaných cest najdete málokde.