- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Havlíček teď perlí v OVM. Silnice 2 a 3 třít kolabuji pod objízdnou dopravou. Důvod zrušení memoranda Ťoka s kraji. Kraje chtějí nápravu a Havlíček na to řekne že je vše zbytečné řešit že je třeba čekat a on to potom možná někdo vyřeší.
Tohle je přesný přístup Havlíčka on jen všude leze do medií, dělá analýzy ale vůbec nic nevyřeší. Přesně jako Bureš.
Na všech ministerstvech sedí dost úředníků, kteří se diví že za plat musí něco dělat. Také se bojí cokoliv rozhodnout nejen z principu, že kdo nic nedělá, nic nezkazí ale také aby si méně schopný nadřízený nemyslel, že mu jde někdo po jeho teplém místě.
Vím o čem mluvím!
To není jen na ministerstvech. To je všude. Protože jak se říká kdo neumí ani učit ten tomu šéfuje.
a to výborný manažer Kremlík za 10 měsíců ve funkci tolik zkazil?a nebo už ten nepořádek byl za předchozích ministrů/odborníků vybraných A.B.?
Všechno se překope, a to podle vzoru HOLDINGU. Už toho moc nepřekopaného nezbývá.
Nová koryta pro nové nohsledy. Jen bych dodal že na MPO to znamenalo skoro zastavení jeho činnosti.
Na ministerstvu dopravy je černá díra na peníze, které mizí a mizí a dálnice nikde. Zmatek tomu prospěje
Správně. Vytvořit uměle nový zmatek, který překryje předchozí zmatek. A na konci řekne, že se nic nemohlo stavět, protože se musel přeorganizovat celý systém
A jak to vypadá s mobilními daty ? Nebyla to náhodou pro Bureše priorita?
Nejen to. Podobně dopadl průmysl 4D ( 5G). Havlíček jen organizuje, ale práce žádná.