- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
30 milionu na zbrusu novou nemaji, hlavne ze da Stredocesky kraj 10 milionu na sraz motorkaru.
V Černošicích jezdí přívoz P4. Není-li to nutné zavírat lávky a mosty tak to doopravdy nedělejte!
Teď, aby midibus 243 jezdil do Dolních Černošic z Lipenců pořád i přes noc a o víkendech. Linka 241 jezdící na Smíchov je využívána také, ale často obyvatel využije vlak S7. Také se chystá přečíslování v návrhu z linky 241 má být 171 a z linky 243 nově linka 173. Linka 240 nově 204, 244 nově 104, linka 245 nově 114, linka 246 nově 206, linka 250 nově 205.
Jak říkával jeden můj kolega. "Průser matka pokroku".
Magistrát a Dolínek objevili, že v Praze jsou mosty a lávky. Zatím to byla jen položka v rozpočtu, ze které tekly peníze do kapes politiků a jejich stran.....
Ukazuje se, že politici jsou ve funkcích skutečně je pro koryto. Jinak neodvádějí žádnou práci. Ono se také není co divit, pokud by s funkcí byla spojena hmotná a trestněprávní odpovědnost, tolik nemakačenků by se na funkce nehrnulo. Politik by měl, kromě svého politického mandátu, získaným třeba volbami, paralelně splnit i veškerá odborná a vzdělanostní kritéria, jinak šup, další na řadě. A ne jak to vidíme nyní u Burešovi "nové vlády", kde je kriterium kamarád Bureše a díra mezi půlkami.
To je málo, je třeba zavřít všechny lávky i mosty, je to životu ohrožující
Jak na tiskovce prohlasil Dolinek, ze davaji do mostu miliardu rocne... By me zajimalo kam, protoze at se podivam na kterykoliv most v Praze vypada dost zanedbane snad krome noveho v Troji.
No 950M spolkne Nuselák, kterej se opravuje snad permanentně a zbylých 50M se zaplatí za "odborné" posudky na ty ostatní, které potvrdí, že jsou OK .
Ono by stačilo takové stavby navrhovat z takových statických konstrukcí, které alespoň kolabují pomalu. Příhradový vazník nebo oblouk jen tak nezkolabují a když, tak je to vidět. Schovat ocelové nosné lano do betonu a celou dobu netušit, co dělá spoj lana s úchytem, je samo o sobě nebezpečné. Příhradová konstrukce, pokud nebude násobně přetížena, se začne pomalu ohýbat, ale neprdne jako přestřižená gumička.
Hlavně je třeba o ty mosty pečovat jak je vyprojektováno a ne když je hotovo, tak si myslet, že most je OK a vydrží 20 let bez koruny investice do údržby.