Diskuze

Řidiči na R6 u Kynšperka klouzali, na místo musely vyrazit sypače

Hned tři nehody, které se staly krátce po sobě, zkomplikovaly v pátek ráno dopravu na karlovarské rychlostní silnici R6. Všechny se obešly bez zranění. U Kynšperka byla po havárii silnice do desáté hodiny uzavřená. Na místo musely sypače.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DSNMZ

dislektik-idnes si na mě zasedla

21. 10. 2011 16:42
když klouzali nač sypače,spíše to chtělo teplý čaj

0 0
možnosti
V

villík

21. 10. 2011 14:26
Hmmm. A jakpak jim pomohly zimní gumy ?

0 0
možnosti
DGNVH

Dr Grunstaina na vas holoto

21. 10. 2011 14:41
Re: Hmmm. A jakpak jim pomohly zimní gumy ?

No nepomohli, ale komu tyhle politicky nekorektni řeči pomůžou? ;-D

0 0
možnosti
K

Kidkid

21. 10. 2011 14:11
Jo, jo,

já si vzpomínám, že dědeček mého kamaráda byl za 1. republiky cestář. A měl v obci na různé směry silnic na starosti 20 km. Dostával plat a ještě si mohl sekat na seno pahgejty u silnic. A přes jaro, léto a podzim si rozvážel škváru, připravoval protisněhové zábrany a silnice udržoval. A v zimě kdykoliv nasněžilo nebo bylo náledí vyrazil s kárkou ještě v noci a silnice posypal škvárou tak, aby kolem 4. ráno byly silnice bezpečné pro autobusy co vezly lidi do práce. A jak byl rád, že tuhle práci dostal, když byla krize a on měl malou chaloupku a s ženou 4 děti. A vidíte, nebyla na to třeba žádná firma ani litry nafty. Tak pročpak se k tomuto způsobu nevrátíme alespoň tam kde to lze. Tady jak se píše v diskuzi vlastně se peníze rozplývají. Správa silnic to zadá nějaké firmě a ta musí vydělat, pokud to nezadá další firmě a možná, že nakonec zůstane akorát na toho cestáře s tou kárkou.:-)

0 0
možnosti
PO

Modrý a zelený blesk

21. 10. 2011 14:50
Re: Jo, jo,

Super, a jak to dělal, když padalo 5 cm za hodinu? To na jednom konci dosypal a druhej konec byl zase bílej, ni?

0 0
možnosti
L

LiborAxel

21. 10. 2011 10:33
Mno

já sice nevím od kdy mají silničáři držet služby ale vím že jejich hlavní úkol je údržba silnic včetně prevence.Každý z nás ví že v zimě nejdřív namrzají mosty,silnice okolo řek,atd.A silničáři toho o svých úsecích co mají přidělené vědí mnohem víc.Nikdo nečeká zázraky ale posolit dva mosty a tři zatáčky o kterých vím že namrzají není snad takový problém.Jenom prevence.

Dnes se stále čeká -na první havárku až zavolá policie.

1 0
možnosti
S

sámvelkýmao

21. 10. 2011 10:39
Re: Mno

to už je tu klasika. zimní "údržba silnic" stojí majlant, ale kde nic tu nic............

0 0
možnosti
TV

Imothep

21. 10. 2011 10:04
Nechápu

proč když  už ty mosty stavěli tam do nich  nedali automaticky posyp... Hlavně že blby zelený jich tam nechaly nasekat snad po kilometru....

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XIX

21. 10. 2011 10:16
Re: Nechápu

Jo, tam je to celé jedna velká visutá autostráda. ;-)

0 0
možnosti
M

misticjoe

21. 10. 2011 9:21
a je to

Od pristiho roku budou povinne zimni pneu od 1. rijna.

0 0
možnosti
MB

Fair-Play

21. 10. 2011 9:38
Re: a je to

Celoročně, co kdyby ;-D

0 0
možnosti
KD

flopps

21. 10. 2011 9:16
...

Už to zase začíná. Silničáři vědí, že jsou ranní mlhy a mrazíky, ale preventivně neprosolují. Teď jsem přijel z Německa, kde po sněhu ani památky, ale na dálnicích v noci jezdily sypače. daně jsou tady vyšší, šikana státu neúnosná, ale banální věc, kterou od něj chci, nefunguje.

0 0
možnosti
MB

Fair-Play

21. 10. 2011 9:37
Re: ...

Ber to z druhého pohledu, tisíce lidí tam projelo v pohodě a jen pár jantarů tam zmuchlalo plechy. A podle mého názoru se to se solením u nás dost přehání!

2 0
možnosti