Diskuze

Letov Š.50 byl marnou nadějí československého předválečného letectva

Ve třicátých letech poněkud zaspal vývoj československých vojenských letadel. Několik moderněji řešených konstrukcí se objevilo příliš pozdě, jednou z nich byl i Letov Š.50. Perspektiva jeho osádek v případném boji by byla neradostná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RV

Motory, bohužel klasická předválečná slabina. Proč tam nebylo něco silnějšího například Walter Pegas nebo Mars nebo Saggita? Chápu, že tam nešlo dát HS 12Y, protože Škoda Plzeň vlastník licence a majitel fy Avia to nedovolil. Napadá mě i Rolls Royce Kestrel, ale nevím jak to bylo s prodejem těchto motorů nebo obecně lobbystické akce našich továren a důstojnictva. Určitě to důvod mělo.

1 0
možnosti
Foto

V souvislosti s prodejem Aero Vodochody je marné všechno ;-)

0 0
možnosti
JB

Trochu mám zmätok z umiestnenia tých guľometov :

-prvý je jasný - v streleckej veži za pilotnou kabínou

-druhý by mal byť pri koreni ľavého krídla - zdá saže hlaveň je vidieť- ten by mal byť ovládaný pilotom, ale aj z piulotnej kabíny trčí hrozivo hlaveň aj so zameriavačom?

-tretí by mal byť ovládaný pozorovateľom na spodnej strane trupu, ale ten sa na obrázkoch nedá identifikovať.

Tak teďkom nevím, Karle...tri alebo štyri? 8-o

0 0
možnosti
ML

Obr.2: ...

Na fotografovaném letounu vidíme anomálii v podobě prohozené bílé a červené barvy výsostného znaku na levé polovině horního křídla.

Ja vidím na ľavej strane rovnaké poradie farieb, ako na pravej.8-o

0 0
možnosti
MS

Podle ostatnich foto by to melo byt zrcadlove - bila vzdy na vnejsi strane.

1 0
možnosti