- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...vytěžit, lustrovat...
Výraz "vytěžit" (někoho) přežívá z dob StB, převzala jej i současná policie (u mnohých se zažité už těžko mění), ale že budou "vytěžovat" přepravci své cestující...
Prakticky všechno, co je v článku uvedeno a čím v podstatě myslí tito manažéři je důsledek všech krizí.
Nechápu jednu věc, u plynu, elektřiny, potravin a vůbec prakticky všeho se zvýšené náklady přenesly do cen pro zákazníka a ten to prostě zaplatí, tak proč se cena letecké dopravy také nepřenese do cen letenek létalo by méně lidí za více peněz, což je přece pro planetu dobře nebo ne
Kapitalismus znamená větší a větší obrat, ne ceny.
To co dela United Airlines ohledne najimani pilotu je sprosta diskriminace. Uz s nimi nepoletim, i kdyz budou nejlevnejsi. Ta myslenka, ze ty ekologicke dane by meli platit pouze "bohati" je taky hodne idioticka. Ti skutecne bohati do linkoveho letadla nevlezou.
Oni to jsou schopní udělat tak aby normální linkový pasažér zaplatil třeba 1 euro daň a majitel bizjetu zaplatí těch euro 1000 ve svém a v lince jen 10.
Aerolinky jsou příčinou ekologické krize a jediný plán je, je zrušit. Všechno ostatní je další cesta do krize.
blbost roku - a to máme teprve leden...