Diskuze

Aerolinky hledají cestu z krize, plánují lépe „vytěžit“ pasažéry

Aerolinky stále přicházejí o desítky milionů korun denně, a proto usilovně vymýšlejí, jak z toho ven. Pomoct mají vlády jednotlivých zemí nebo třeba jiný přístup k cestujícím. Pod pokličku současného avionického kvasu nás nechal nahlédnout letecký technik a pilot dopravních letadel Štěpán Kolomazník.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...vytěžit, lustrovat...

Výraz "vytěžit" (někoho) přežívá z dob StB, převzala jej i současná policie (u mnohých se zažité už těžko mění), ale že budou "vytěžovat" přepravci své cestující...

0 0
možnosti
Foto

Prakticky všechno, co je v článku uvedeno a čím v podstatě myslí tito manažéři je důsledek všech krizí.

0 0
možnosti

Nechápu jednu věc, u plynu, elektřiny, potravin a vůbec prakticky všeho se zvýšené náklady přenesly do cen pro zákazníka a ten to prostě zaplatí, tak proč se cena letecké dopravy také nepřenese do cen letenek? létalo by méně lidí za více peněz, což je přece pro planetu dobře nebo ne?

0 2
možnosti
Foto

Kapitalismus znamená větší a větší obrat, ne ceny.

0 0
možnosti

V68i22t 16M33i44l96l22e33r

23. 1. 2022 3:38

To co dela United Airlines ohledne najimani pilotu je sprosta diskriminace. Uz s nimi nepoletim, i kdyz budou nejlevnejsi. Ta myslenka, ze ty ekologicke dane by meli platit pouze "bohati" je taky hodne idioticka. Ti skutecne bohati do linkoveho letadla nevlezou.

1 1
možnosti

Oni to jsou schopní udělat tak aby normální linkový pasažér zaplatil třeba 1 euro daň a majitel bizjetu zaplatí těch euro 1000 ve svém a v lince jen 10.

0 0
možnosti

Aerolinky jsou příčinou ekologické krize a jediný plán je, je zrušit. Všechno ostatní je další cesta do krize.

1 14
možnosti

blbost roku - a to máme teprve leden...

0 0
možnosti