Diskuze

„Svatba“ letounu L-39NG. Ve Vodochodech se po letech opět sériově vyrábí

Po osmi letech vývoje vyvrcholila práce na letounu L-39NG. Moderní následník slavného Albatrosu vstupuje do sériové výroby prostřednictvím stroje se sériovým číslem 7005. Finálnímu spojení trupu a křídla se říká „svatba“. Devatenáct let po ukončení výroby L-159 ALCA produkuje Aero nový letoun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem pyšný, že se u nás vyrábějí takovéto pěkné a kvalitní stroje, které jsou spolehlivé.

2 0
možnosti

K14a47r19l 15R46i59e20g18e12l

4. 12. 2022 11:22

Je to skutečně fenomenální úspěch, prakticky z Guinessovy knihy rekordů. Přes některé na tomto pozadí jen okrajové chyby je to úspěch celého českého průmyslu. Škoda, že si to uvědomují víc fandové i odborníci venku než doma...

1 0
možnosti

P27a31v15e24l 22H86e93k

3. 12. 2022 8:25

Hm, snad mají dost lidí na výrobu.

1 0
možnosti

K12a16r32l 24R54i20e46g36e54l

3. 12. 2022 21:18

Mají úžasnou posici na světovém trhu, množstvím historicky vyrobených a funkčních kusů v provozu - podobně jako Tatra a bývalý Let. Bohužel neexistuje nikdo v menežmentu firem či vlastníků kdo by dokázal tento fakt nějak smysluplně využít...

1 0
možnosti

Škoda že to teď patří Maďarům ;-(

0 1
možnosti

Možná budeme rádi. Éro je to určitě dobré, ale neznamená to, že musí skončit v černých číslech.

3 0
možnosti
Foto

Fuj, to je ošklivý letadlo

0 20
možnosti
Foto

Vy už jste i znalec letadel?

6 0
možnosti

A ted nejakej stealth bitevnicek. 39ng vypadá nádherně, bude se mu dařit.

8 0
možnosti
Foto

tak. a teď ňákej nadzvukáč pátý generace (aspoň) :-)

2 2
možnosti