Diskuze

Češi testují rakouský vlak railjet. Z dvoustovky zastaví na 1050 metrech

Na kolejích Výzkumného ústavu železničního u Velimi začalo testování rakouské soupravy railjet. Po schválení pro cestování v ČR by se mohla po kolejích prohánět až 200 km/h. Z této rychlosti dovede zastavit na stejné vzdálenosti, jako obyčejný vlak z rychlosti poloviční.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

15. 6. 2009 15:00
Panťák

České elektrické jednotky řady ,451, už roce 1970 jezdily rychlostí 100-120km za hod a ze 100km zastavily na 300metrech.

0 0
možnosti

Petr

17. 5. 2009 22:28
Railjet na přejezdech?

Vzhledem k inteligenci některých řidičů ze které přímo vyplývá jejich chování na přejezdech a (ne)respektování výstražných zařízení si neumím představit že by se po kolejích něco prohánělo dvoustovkou. Leda že by byla vynalezena souprava, kt. zastaví na 2 metrech :) nebo by byla většina přejezdů nahrazena mimoúrovňovým řešením. Uvidíme čeho se dočkáme dříve :))

0 0
možnosti

Martin

17. 5. 2009 21:12
Odfláknutý článek

Z nadpisu "Češi testují rakouský vlak railjet. Z dvoustovky zastaví na 1050 metrech" by člověk tušil, že se dozví v čem mají rakušáci lepší brzdy a ono nic :-©

0 0
možnosti
MP

volic_plukovnik

17. 5. 2009 20:23
Na fotkách railjet vypadá, jakoby stál.

Já to říkám pořád, berte si na ty reportáže fotografa :-)

0 0
možnosti

berka496

17. 5. 2009 12:08
BArovat peníze ČD!!

Kdyby měl spoustu prachů a nevěděl co s nima dělat,tak bych je daroval ČD na kompletní obnovu vozového parku+modernizace tratí min. 200 km/h+údržba vlaků na 15 let+postavit VRT a pak by všichni mohli říkat že ČD jsou nejlepší v Evropě!Stačilo by tak 5 biliónů;-D;-D;-D

0 0
možnosti

ekonom

17. 5. 2009 5:05
cena je dosti důležitá

podstatné by také bylo porovnat cenu souprav  Pendolina a této...

0 0
možnosti

student

16. 5. 2009 17:52
to u Ceskych drah nehrozi...

hezke vlaky, ale toho se s Ceskymi drahami nedozijeme!!!!!!!!!!

a kdyz uz, tak to zaplati stat a samozrejme si clovek pekne hodne priplati!!!!

0 0
možnosti

rakušák

16. 5. 2009 19:11
Re: to u Ceskych drah nehrozi...

myslíš, že rakouským drahám to stát nezaplatí? ;-D

ICE i TGV platí německá nebo francouzská vláda, študentíku. Tyto jednotky nemají šanci si na sebe vydělat.

0 0
možnosti

Kája

16. 5. 2009 17:08
Klausovo Pendolino

Škoda, že se tenkrát v devadesátých letech nekoupilo TGV - bohužel pravicová klausovláda tenkrát koupila předražené a poruchové Pendolino RvRvRv

0 0
možnosti

Duslo

16. 5. 2009 17:55
Re: Klausovo Pendolino

A na čem by TGV jezdilo, ty "chytrej"?:-P

0 0
možnosti

Arx

16. 5. 2009 15:02
Takhle ma vypadat moderni vlak.

Moderni, hezky a kvalitne postaveny vlak. Pravy opak prdolina. Tento tyden jsem se hrozne nasmal kdyz se mluvci ceskych drah snazil omluvit foceni porna v prdolinu tim ze krasne zeny, ferrari a pendolino patri k sobe:-© Kdyz si k tomu jeste primyslim jak CD v podstate odstranily konkurenci - 1)moderni nemecke stroje jiste firmy  cesti technici nepustili na trat protoze pry nejsou odskousene, zatimco pendolino o kterem odbornici hovori jako o necem co brzy zpusobi katastrofu jelikoz je to totalne nekompatibilni s  ceskym zabezpecovacim systemem trati si vesele jezdi. 2) miliardove dotace od statu vedeneho socialistickou ods v dusledku kterych logicky student agency odstoupilo od zavedeni vlastni luxusni konkurencni vlakove soupravy.... ceske drahy jsou proste nejvetsi skudce hromadne dopravy v CR a je potreba tento neschopny socialisticky moloch co nejdrive rozprasit.

0 0
možnosti

Martin

16. 5. 2009 16:46
Re: Takhle ma vypadat moderni vlak.

S totální nekompatibilitou Pendolina a zabezpečovacími zařízeními to zase nepřehánějte ;-)

0 0
možnosti

čete

16. 5. 2009 14:39
Uzavíratelná kupé

Nějak mi uniká, proč železnice začíná jako pokrok uvádět vagony, které nejsou  členěny na uzavíratelná kupé. Jedna z velkých bolestí hromadné dopravy je totiž minimální soukromí. Proto mnozí raději jedou autem. - Navíc: 6, příp. 8 lidí se snadněji dohodne o topení či větrání, než lidi z celého vagonu

0 0
možnosti

OFF

16. 5. 2009 15:02
Re: Uzavíratelná kupé

O větrání se můžeš dohadovat v českých sto let starých vagónech, ale tady budou vagóny plně klimatizovány, takže v celém vlaku bude stejná teplota. Navíc když se podíváš, tak zjistíš, že okna nejsou ani otevíratelná (tada při 200km/h bych je nechtěl ani otevřít :-D ).

0 0
možnosti