- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
České elektrické jednotky řady ,451, už roce 1970 jezdily rychlostí 100-120km za hod a ze 100km zastavily na 300metrech.
Vzhledem k inteligenci některých řidičů ze které přímo vyplývá jejich chování na přejezdech a (ne)respektování výstražných zařízení si neumím představit že by se po kolejích něco prohánělo dvoustovkou. Leda že by byla vynalezena souprava, kt. zastaví na 2 metrech :) nebo by byla většina přejezdů nahrazena mimoúrovňovým řešením. Uvidíme čeho se dočkáme dříve :))
Z nadpisu "Češi testují rakouský vlak railjet. Z dvoustovky zastaví na 1050 metrech" by člověk tušil, že se dozví v čem mají rakušáci lepší brzdy a ono nic
Já to říkám pořád, berte si na ty reportáže fotografa
Kdyby měl spoustu prachů a nevěděl co s nima dělat,tak bych je daroval ČD na kompletní obnovu vozového parku+modernizace tratí min. 200 km/h+údržba vlaků na 15 let+postavit VRT a pak by všichni mohli říkat že ČD jsou nejlepší v Evropě!Stačilo by tak 5 biliónů
podstatné by také bylo porovnat cenu souprav Pendolina a této...
hezke vlaky, ale toho se s Ceskymi drahami nedozijeme!!!!!!!!!!
a kdyz uz, tak to zaplati stat a samozrejme si clovek pekne hodne priplati!!!!
myslíš, že rakouským drahám to stát nezaplatí?
ICE i TGV platí německá nebo francouzská vláda, študentíku. Tyto jednotky nemají šanci si na sebe vydělat.
Škoda, že se tenkrát v devadesátých letech nekoupilo TGV - bohužel pravicová klausovláda tenkrát koupila předražené a poruchové Pendolino
Moderni, hezky a kvalitne postaveny vlak. Pravy opak prdolina. Tento tyden jsem se hrozne nasmal kdyz se mluvci ceskych drah snazil omluvit foceni porna v prdolinu tim ze krasne zeny, ferrari a pendolino patri k sobe Kdyz si k tomu jeste primyslim jak CD v podstate odstranily konkurenci - 1)moderni nemecke stroje jiste firmy cesti technici nepustili na trat protoze pry nejsou odskousene, zatimco pendolino o kterem odbornici hovori jako o necem co brzy zpusobi katastrofu jelikoz je to totalne nekompatibilni s ceskym zabezpecovacim systemem trati si vesele jezdi. 2) miliardove dotace od statu vedeneho socialistickou ods v dusledku kterych logicky student agency odstoupilo od zavedeni vlastni luxusni konkurencni vlakove soupravy.... ceske drahy jsou proste nejvetsi skudce hromadne dopravy v CR a je potreba tento neschopny socialisticky moloch co nejdrive rozprasit.
S totální nekompatibilitou Pendolina a zabezpečovacími zařízeními to zase nepřehánějte ;-)
Nějak mi uniká, proč železnice začíná jako pokrok uvádět vagony, které nejsou členěny na uzavíratelná kupé. Jedna z velkých bolestí hromadné dopravy je totiž minimální soukromí. Proto mnozí raději jedou autem. - Navíc: 6, příp. 8 lidí se snadněji dohodne o topení či větrání, než lidi z celého vagonu
O větrání se můžeš dohadovat v českých sto let starých vagónech, ale tady budou vagóny plně klimatizovány, takže v celém vlaku bude stejná teplota. Navíc když se podíváš, tak zjistíš, že okna nejsou ani otevíratelná (tada při 200km/h bych je nechtěl ani otevřít :-D ).