"Sklapni a přijď" - tak zní nový reklamní slogan společnosti Motorola. Co máte sklapnout? Nové mobilní zařízení Motorola v.100, které je primárně určeno pro psaní a odesílání a také přijímání zpráv SMS, ale funguje také jako telefon. A kam máte přijít? Na koncert skupin ZOOMBIE, A-TAK a Ilony Csákové.
Kampaň na zařízení Motorola v.100 připravuje Motorola ve spolupráci s reklamní agenturou Universal McCann. Zaměřuje ji zejména na mladou populaci ve věku 12-18 let, kterou osloví jednak inzercí v časopisech pro mládež, reklamou vysílanou ve vybraných pražských a regionálních radiostanicích, reklamními šoty v televizi Nova a soutěží v hitparádě populární hudby Eso. Motorola také uspořádá koncerty pro teenagery v pěti českých městech. Kampaň společnosti Motorola bude probíhat v prosinci 2000.
"Motorola v.100 je zcela novým konceptem mobilního telefonu, který je primárně určen pro mládež. Díky své plnohodnotné klávesnici umožňuje snadné a rychlé psaní populárních esemesek a navíc svým originálním designem odliší uživatele od davu," říká Martin Lanc, obchodní a marketingový manažer divize mobilních telefonů, Motorola ČR. "Věříme, že v.100 odstartuje nový trend v oblasti mobilních zařízení."
Největším "tahákem" pro teenagery budou tříhodinové koncerty, které se v průběhu prosince uskuteční v Praze, Brně, Plzni, Ostravě a Liberci. První koncert se uskutečnil tuto sobotu 2. prosince 2000 v hale ČKD Elektronika v Praze - Vysočanech. Vystoupily zde skupiny ZOOMBIE, A-TAK a Ilona Csáková. Co bylo příjemné, byl vstup pro všechny zdarma!. O následujících víkendech se celá akce přesune i do dalších měst.
Na podporu celé akce, budou chodit vždy v týdnu před koncertem po městech tříčlenné v-hlídky v jasných, světle zelených bundách a budou rozdávat letáky, které zvou mladé lidi na koncerty a které zároveň obsahují přihlášku do soutěže o nejoriginálnější SMS-ku.
Propagace bude současně probíhat v regionálních rozhlasových stanicích - Zlatá Praha, Kiss 98 FM, Krokodýl, Orion, FM Plus a Contact. Pro vítěze soutěže o nejoriginálnější SMS-ku jsou připraveny sady Go Tech od společnosti EuroTel s telefonem Motorola v.100. Nejoriginálnější SMS-ky se vyhodnocují každých 15 minut.
Kampaň také zahrnuje reklamní spoty na TV NOVA načasované před začátkem a po skončení hitparády Eso. V posledním vydání letošního Esa proběhne rovněž soutěž o zařízení Motorola v.100. Mladé lidi osloví také reklama v tisku, která bude uveřejněna v časopisech pro mládež jako jsou Bravo, Bravo Girl, Popcorn, Score nebo Playstation.
Nevíte tedy, co koupit svým odrostlejším dětem k vánocům? Ale, co Vám budu radit, ten článek byl nejspíš dostatečně výmluvný... :-).