Designérský tým Motorola Consumer Design Experience pracuje na vývoji budoucí mobilní komunikace. Určuje jeho strategický směr a dává produktům Motorola nezaměnitelnou tvář. Členové týmu hledají nové možnosti vzájemného spojení hardwaru a softwaru a tak ukazují své nadšení a zapálení pro designérské novinky.
"Motorola Consumer Design Experience se zabývá inovativním designem. Zaměřuje se na propojování komunikační technologie jak s našimi domovy, prací a každodenním životem, tak i s novými podobami výrobků," říká Jozeph Forakis, ředitel Motorola Consumer Design Experience pro Evropu, Střední východ a Afriku.
Návštěvníci si mohou prohlédnout šest designérských studií budoucích modelů, které hledají způsob, jak zachytit nové a neobvyklé způsoby vzájemné komunikace i komunikace s okolím a jak integrovat přístup k datům a službám. Ještě nikdy nebyla komunikace podle Intelligence EverywhereTM tak přístupná, jako ji nyní nabízejí tyto přitažlivé modely.
- Mood hood je určen pro mladé. Mohou pohodlně naslouchat svým oblíbeným soundtrackům a dělit se o zvuk s kamarády.
- Life recorder zaznamenává obraz, zvuky, vzkazy a poznámky a v reálném čase z nich sestavuje deník, který lze upravovat a sdílet.
- Shared knowledge umožňuje uživatelům zachytit realitu, která je obklopuje, a veškeré informace sdílet s kolegy nebo přáteli prostřednictvím multimediální konference v digitálním prostředí.
- Always connected představuje špičku inteligentní komunikace. Zajišťuje nepřetržité spojení s kolegy, zprávami a daty, které filtruje tak, aby se k příjemci dostávaly tím nejvhodnějším způsobem podle toho, kde se právě nachází.
- Other´s eyes je jakýsi rodinný portál. Umožňuje zachytit situaci doma, v zahraničí nebo v kanceláři v reálném čase a podělit se o ni s rodinou či přáteli, kteří mohou být kdekoli na světě.
- Hearing hand usnadňuje cílené nakupování využitím služeb založených na určení polohy.