Diskuze

„Jsem odporná tlustá velryba!“ Online šmejdi vám prodají zázraky na míru

Chcete zhubnout bez námahy? Zbohatnout bez jakýchkoli znalostí? Omládnout o patnáct let? Nebo platit méně za benzin díky magnetu v motoru? Právě s takovými sliby vás různí „šmejdi“ zkoušejí nalákat ke koupi předražených zbytečností. Podívejte se s námi, jaké taktiky používají, s nepatrnými obměnami, pořád dokola.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smutne je, ze je nutne na tyhle ocividne nesmysly lidi explicitne upozornovat a varovat je, a jeste smutenjsi je, ze cilova skupina si tenhle clanek stejne neprecte...

1 0
možnosti

R97a24d15e40k 42K83o91h35u65t

22. 2. 2019 17:14

A co ty pitomé reklamy, co na iDnes vypadají jako redakční články? To je také záležitost třetích stran? Kolikrát tam ani není uvedeno že je to reklama, až po otevření je tam napsáno Komerční sdělení, nebo kolikrát ani to ne...

4 0
možnosti

R75a98d50e83k 36K19o88h79u42t

22. 2. 2019 18:09

Zrovna teď visí na iDnes reklama, co se tváří jako redakční článek.

Vědecky podložená metoda jak zhubnout citlivé partie

Takže asi tak k tomuto článku...

2 0
možnosti

J67a49n 98P33a31v11e52l13k77a

21. 2. 2019 21:37

Pobavila mě fotka 44, Marušce zhubly i dveře na toaletu.

9 0
možnosti

Když vás to otravuje na nějakých stránkách, lze se tomu vyhnout. Do totálního vytočení mě to dostane, když mě to otravuje po mailu, nebo telefonu. Nechápu, proč mi mailem nabízejí prodloužení penisu, nebo 100 dívek na seznámení denně, případně košťata nebo nejlepší šunku.. Přiznávám, že mě dohnali tak daleko, že jsem několikrát volala do společnosti, jejíž reklamu mi stále cpali, aby mě laskavě přestali otravovat nevyžádanou reklamou.. Na srdceryvné

1 0
možnosti

Na srdceryvné žádosti o příspěvek na ústřední topení pro opuštěná koťátka jsem měla sto chutí odpověď, že neznám " topit koťatům, že znám jen " topit koťata ". Pak jsem sama ze sebe nešťastná, že mě napadají fakt hnusné myšlenky.

0 0
možnosti

Kto je tak blbý aby kúpil, tomu do ruky peniaze napatria.... smelo do toho šmejdi

1 2
možnosti

Mnozí si koupí, a jsou schopni si na ty zázraky půjčit, půjčovat pravidelně.

1 0
možnosti

Kurnik a už mi tu na idnesu záchranář doporučuje náramek co mne zachrání (stacinulozit osobní údaje nějaké soukromé firmě) :D

Teda vy jim zvednete zobrazení.

1 0
možnosti

Aneb, reklama se po třetím refresh stranky přizpůsobila obsahu článku (schválně jsem to zkoušel a vyslo) :)))

1 0
možnosti

K dalším příkladům "zázračných přípravků" - ironií je, že někteří z těch slovutných profesorů z těch reklam na přípravky vůbec nemají "české" rysy. Jen to (vymyšlené) české jméno...

2 0
možnosti

Stejné praktiky jako před 110. lety. Něco málo z mého c. a k. archivu:

http://img24.cz/images/30068319384401041609.jpg

http://img24.cz/images/63137251476171530884.jpg

I tehdy se financovala např. reedice s určitým obsahem díky inzerentům reklam a nikdy se u těchto platících nezkoumala pravdivost reklamy - to by bylo kontraproduktivní, stejně jako dnes - nevěřit, že to chce někdo za vás řešit, nebo se o to pokouší. Donucovacím nástrojem je jen účinný blokátor reklam.

5 0
možnosti

Ta reklama na prodloužení pánského přirození (zmíněná v jendom z příkladů v tomto článku) už je jiná než před pár lety - aspoň už v ní je uvedeno slovo "tvrdší". Před pár lety mi i do e-mailu přišla reklama na tento "zázračný přípravek", v níž byl uvedeno, že můj penis bude díky tomuto přípravku mj. "hrubší" (asi nesmyslný překlad z anglického "harder"). :-)

2 0
možnosti

Tak byl byste pak drsňák :)

1 0
možnosti

M46i14l71a11n 63V93o28l19e26k

21. 2. 2019 18:36

Nevím, pane Kasíku, jestli neplýtváte svým talentem. Tohle k trhu patří a např. už před více než sto lety o tom psal v povídkách O'Henry.

1 0
možnosti
Foto

To, že něco "patří k trhu", neznamená, že to není zajímavé. Navíc si troufnu odhadnout, že před sto lety nikdo nepsal o automatických překladech a reverzním vyhledávání obrázků, takže aspoň nějaká inovace tam je.

9 0
možnosti