OTÁZKA:
Dobrý den, Vašim spokojeným zákazníkem jsem již přes 4 roky, přesto bych se chtěl zeptat na dvě věci, se kterými spokojený nejsem, a tím jsou:
1 - ceny roamingu. Budou se vyvíjet? Kdy a jakým směrem? Narážím na to, že je prezentujete jako výhodné, přesto se mi zdá, že ceny volání v síti Vodafone mezi jednotlivými zeměmi jsou vysoké. Také ceny sms byly s Oskarem nižší. Daly se posílat již od 4Kč, nyní za 9Kč. Takže to jako výhodné nepovažuji.
2 - dále jsem se chtěl zeptat na věrnostní program. Ten mi přijde jako nedostatečný, orientace je především na nového zákazníka. Plánujete posuny v tomto směru? Jaké a kdy?
Díky za informace.
Martin
ODPOVĚĎ:
Při sestavování naší roamingové nabídky jsme se především řídili potřebami zákazníka... Co to znamená? Desítky cen u různých roamingových partnerů, různé ceny v dané zemi, rozdělení na špičku a mimo špičku, zákazník neví za kolik volá. Se vstupem značky Vodafone na český trh jsme se rozhodli naší nabídku zpřehlednit a vyjít tak vstříc těmto potřebám. 3 cenová pásma, pouze jedna cena, při volbě sítě Vodafone či její partnerské sítě zákazníci dostanou 15% slevu na odchozí volání, další důkaz výhodnosti vstupu Vodafone jako globálního operátora a my se samozřejmě v první řadě snažíme tyto výhody přenést na zákazníka... Co se týče jednotlivých cen, v několika položkách mohlo dojít k nepatrnému navýšení ceny, ale podle interních analýz tímto krokem okamžitě zlevníme volaní pro cca 85% zákazníků, a to nemluvíme o transparentnosti a pohodlí, které tak zákazník získá. Přehledný ceník je pro zákazníka prioritou, ale i tak je naše nabídka na trhu plně konkurenceschopná a doufám, že ji zákazníci ocení. Především se však jedná o úplný začátek roku Vodafonu v ČR a počet nových služeb a telefonů které Vám představíme během roku budou důkazem J.
1.2.2006 12:54