- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
iDnes si ho spletl s jeho větším bráškou když An-124 davají takový prostor... vždy je to velikostí srovnatelné s B747-800, přitom An-124 je v Česku docela často.
Aerodynamika, rychlost proudění vzduchu, tah motorů... tomu všemu tak nějak rozumím, ale steně mi hlava nebere, že se taková kráva udrží ve vzduchu
no jestli tomu všemu rozumíš, tak ti chybí už jen nastudovat mechaniku...
Viděl jsem na letošní ILA naživo zblízka AN-225, což je o "trochu" zvětšená AN-124, a dost mne jímala hrůza, že tohle pustí dneska do vzduchu ..
Prý ten rozestavěný druhý trup 225 co se léta válel v Kijevě koupili číňani a dodělají jej. Nevíte o tom někdo podrobnosti?
Ano, tento projekt AN 225 prodali Číňanům, včetně plánů. Komentoval jsem to slovy, že jsou úplně tupý. I před mnoha lety Rusko nabízelo sumu peněz za dostavbu jednoho stroje a vyprdli se na to
možná kdyby s tim pilot míň třísknul..., ušetřilo by se na gumách....
Copak, v Pardubicích neměli dost cisteren, aby tu obludu nakrmili? Před měsícem se vedla bohatá diskuse nad tím, jak tam 737 nedobrzdil před koncem dráhy a že by tam nic tak "velkého" létat nemělo a ejhle, najednou se ukázalo, že Ruslan tam bez potíží sedne i odletí, pak se ukáže, že tam sedají i Herculesy a 747 a nakonec se dočkají A380. Jen by si měli udělat větší zásoby JET1...
no už to tady myslim někdo zmínil.... Kdyby natankoval plné..., tak mu ta dráha nestačí.. Proto letěl do Prahy..., kde si natankuje a po pár km se odlepí....
Díky za článek a upozornění. Aspoň jsem si ho hezky při příletu vyfotil :-)
Nevadí těm Ukrajincům létat s původně Ruským letadlem?
Proč? Myslíte, že tady někomu vadí řídit Německá vozidla?
Nechápu proč v článku není uvedeno proč letí do Prahy tankovat a místo toho téměř bitka mezi diskutujícími.
Není to tam, protože je to běžná praxe. Důvody jsou pochopitelné a logické.
Hezká a přehledná kabina. TCAS od Honeywellu a GPS od Garmina nad panelem autopilota. Bývají bverze, kde GPS má jen navigátor, který sedí na vlastním pracovišti za kabinou pilotů. Jen by mne zajímalo, zda je integrovaná do NPP. Jít by to mělo.
Z PLR do MLR jel jsem přes ČSSR,
SNB mé DKW si stoplo na TK.
Mé DKW SPZ ABT 25 - 50
musí teďka na GO do ČSAO.