- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Protoze tady je to sice v horsim rozliseni, ale za to vice reklam.
Jsem rád, že první lidská oběť ptačí chřipky v ČR našla své uplatnění a i její zásluhou je velmi dobře popularizována železnice. Určitě je užitečnější než ve zpravodajství na Nově.
Děkuji diskutujícím za upozornění, že pořad je možné sledovat na youtube.
Kdysi na Sport5, což je kanál, který zmizel z nabídky mého poskytovatele TV a právě kvůli "Pozor, vlak" jsem toho docela litoval.
Máme dotovanou dopravu a tím je pro úřady vyřešená dopravní obslužnost. Měl by se ale někdo zajímat o vytíženosti a účelnosti. Vidím často jak jede prázdný autobus, nebo vlak ve kterém napočítám tři cestující. Soused, který rád cestuje mi říkal, jak jel 60km, od nás z výchozí do cílové stanice, v autobuse sám jen s řidičem.
prečo by som to mal sledovať na idnes, keď si to pozriem na youtube?
Reklama, reklama, reklama... Nějak iDNES musí vydělat na obsahu, který nevytvořilo :-)
Na YT to mají ve FullHD (1080p), tady pouze 720p.
Pozor vlak je výborný projekt a na každý nový díl na YouTube se těším. Propojení s iDnes mu určitě přinese další popularitu mezi lidmi, kteří pořad doposud neznali. Ale doufám, že nedojde ke sloučení, resp. pohlcení iDnesem. To by potom skončilo podobně, jako s jinými dobrými weby či pořady. Viz úpadek Technetu.
Jo 2 reklamy před, 2 po a ještě 2 uprostřed a konečná
Kdo chce vidět všechny díly, tak jsou na youtube. V pořadu je jak aktuální dění na železnici, tak i náhledy do historie železnice, staveb , vozidel apod. Zajímavé výukové pořady tehdejší ČSD, jennž nás seznamují s tehdejším provozem na železnici. Za mě
PS. na youtube doporučuji ještě shlédnout "Železničáři 1963" (dnes bych to nazval Zlý sen bezpečáka).
Konečně kvalitní pořad, dobrá volba