Diskuze

Microsoft a Google zkouší do výsledků vyhledávání zapojit umělou inteligenci

Rok 2023 se patrně stane obdobím, kdy se v plné síle rozvinou možnosti generativní umělé inteligence, kterou veřejnost zaznamenala jako automat na tvorbu textu nebo obrázků vytvořených na základě zadaných klíčových slov. V čele tohoto pelotonu chtějí být velké IT firmy jako Microsoft nebo Google.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M33a51r87t37i55n 32K70r94a29l

12. 2. 2023 19:56

No tak když se budou odpovědi na maily generovat uměle inteligenčně, tak si můžou počítače pokecat mezi sebou a člověk může místo mailování udělat i nějakou práci. :)

0 0
možnosti
OB

dneska mi prestalo fungovat rozsireni do chromu z chatGPT, valka gigantu se rozjizdi :D

0 0
možnosti
JF

mě by bohatě stačilo, kdyby na první místa výsledků necpali placené reklamní odkazy které jsou většinou na hony vzdálené skutečně hledanému.

4 0
možnosti
BP

Pamatuji doby, kdy bylo vhodné pro hledání Googlem používat vazby mezi klíčovými slovy. Ale zato pak našel to, co jste potřebovali. Tehdy jsem na něj nedal dopustit. Dnes jsou na první (nejen) straně výsledky nikoliv vyhledávání, ale pouze poplatku zadavatele. O M$ ani nemluvím. Služba? Ne. Obyčejné špinavé kšefty.

1 0
možnosti
PH

P80e51t87r 84H47e85r62m42a

9. 2. 2023 8:43

Tak se to Hejlovi z jeho hlodačem přeci jen povedlo 🙂

2 0
možnosti
KK

Včera jsem poprvé použil umělou inteligenci z vyřešení skutečného problému s notebookem. Sice píše hotentodsky, ale poradila mi dobře.

1 0
možnosti
TH

Já a moji kluci už několik týdnů používáme na jednoduché scripty (nejsme developeri). Spousta ušetřeného čau jinak straveneho pro nás "podruznou" činnosti...

1 0
možnosti
AF

A46l27e47š 65F59i79f74k24a

8. 2. 2023 18:06

Už ty slavné technologické společnosti vyvinuly a zprovoznily postupy, jak jim lze oznámit chybu v jejich (geografických) datech? Myslím takový postup, na jehož brzkém konci bude chyba OPRAVENA!

Už Microsoft a Google směřují k pochopení potřeb svých zákazníků, že při práci s mapou alespoň někteří klienti potřebují kvalitní, barevně kontrastní produkt, na kterém KUPODIVU nehledají restauraci, bistro, hotel, placenou službu, ale občas i pouhopouhou cestu, pěšinu, turistickou značku, kopec, vyhlídku, zříceninu, přírodní pozoruhodnost... Zejména Google takové mapy vytrvale IGNORUJE.

9 3
možnosti
Foto

Nevím co tě trápí, když jsou zdarma dostupné mapy.cz a pro pokročilé Locus Pro.

4 0
možnosti