Diskuze

Někdo tu maximální rychlost musí vyzkoušet. Zkušený testovací pilot vypráví

Testovací pilot zní jako velmi zajímavé a zároveň rizikové povolání. Sednout do prototypu, který dosud letěl jen na papíře, popřípadě vzlétnout se zrestaurovaným veteránem, to chce nejen kuráž, ale také obrovské množství zkušeností. Britský pilot Dan Griffith je patrně nejzkušenějším testovacím pilotem současnosti. Technet měl tu čest ho vyzpovídat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Jako klobouk dolů, při tom náklopu o 90° nad runway, jsem myslel, že si musí orvat křídlo. Jestli tam byly 2-3m místa, je to moc. R^

0 0
možnosti
JK

J65a31n 74K42á16r59n33í94k

24. 8. 2022 9:42

Pěkný.

Oprava, britská LAA se nestará jen o ultralehká letadla, ale o všechny možné experimentály, třeba i o historiky jako Percival Mew Gull, DH-88 Comet, Tiger Moth a nebo zmíněný Chipmunk.

Omezení jsou

Minimum speed power off in the landing configuration not to exceed: 70 mph Design dive speed not to exceed: 299 mph

Maximum number of seats: 4

Maximum take-off weight not to exceed: 2000 kg

Maximum individual engine installed power 400 hp

Maximum total engine installed power 600 hp

1 0
možnosti
AV
Foto

Super článek. Díky!

8 0
možnosti