- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážení,
testovací model je osazen motorem Honda GX35, hydraulickými brzdami Shimano SLX, plášti Schwalbe Marathon GreenGuard... Proto je cena tohoto modelu k 30.000,- Kč. Samozřejmě se tato koloběžka v základním provedení s mechanickými brzdami a čínským motorem dá pořídit za 20.650,- Kč.
Zmíněná spotřeba 3 litry benzínu na 80 km by se dala nazvat spotřebou v extrémních podmínkách, při běžném provozu se spotřeba pohybuje od 1,5 do 2,0 litrů benzínu na 100 km.
Při nastavení variátoru a řetězové sady na maximální rychlost 25 km/h motorové nástavby CROSCO splňují podmínky vyhlášky Ministerstva dopravy č.341/2002 Sb. (příloha č. 13) a jsou tak považovány za nemotorová silniční vozidla - jízdní kola. Dle legislativy nejsou nástavby CROSCO ( motorizovaná jízdní kola ) brána jako kategorie MOTOKOLO nebo MOPED, ale jako jízdní kolo nebo koloběžka s pomocným motorem.
Brzdy jsou obráceně z toho důvodu, že se jedná o "motorovou" koloběžku (motoběžku) a stejně jak tomu je na skútrech či motorkách - pravá brzda je vždy přední. Je na každém uživateli, zda si bzdy přehodí, technicky to možné je.
Pro všechny pochybovače, kteří si myslí, že elektro ve stejné cenové kategorii je lepší, tak u CROSCa po 100 km v terénu dolijete nádrž benzínem (což zabere ani ne 1/2 minuty) a jedete klidně dalších 100 km bez čekání, než se Vám (za několik hodin) dobijí baterie
A ty, kteří si myslí, že skládací Nitro Scooter, jelikož je levnější a skladnější, je zároveň i lepší, nechám při tom, ať se přesvědčí sami ...
Více informací naleznete na: http://www.pepasport.eu
Přeji krásný den
Drahé, neskladné, nepraktické, neefektivní a elegantní už vůbec ne. Ta česká elektrokoloběžka díky třífázovému motoru v kole je zajímavá, ale tohle je šeredný paskvil. Na trhu je spousta motorových koloběžek za poloviční cenu s mnohem lepšími parametry a hlavně jsou krásně skládací. Tuhle českou do kufru nedáte a na střechu taky ne, opravdu by byla jen na krátké přejezdy okolo bydliště, ale s těmito parametry určitě ne do silničního provozu, takže k ničemu. Jediné plus je variátor a čtyřtaktní motor, zbytek je opravdu katastrofa.
Tak někdo si v garáži dal na koloběžku motor ze sekačky a jakýsi výrobce se toho chytl. Vzhledem k tomu, že sekačku koupíte za 5000kč tak výrobní cena koloběžky bude tak nějakých 7000Kč. Kdyby stála tak deset, byl by to možná hit. Pokud by stála 30 000kč, koupil bych si za tu cenu raději skůtra.
Jsem zvyklý na levé ruce míst spojku a na pravé přední brzdu. V případě nouzovky bych takto reagoval a šel na hubu přes řidítka.
Mě se to líbí. Jen kdyby ta cena byla tak do 12 litrů.
On opravdu ne každý má fyzičkou či zdravotně na pár kilometrů (až desítek kilometrů) na kole ale s partou by si rád vyrazil. Elektry představují hlavně zoufalé hledání - kde dobít a zdržování party, než se dobije.
Věčný dík pane redachtore, že jste nám přepočítal 37 cm3 na 0,037 litru Umřeli bychom úplně blbý ...
Jo a mmch. taková ta nádoba na rezervní palivo se v českém pravopise píše odjakživa "kanistr", ju?
Je to docela zajímavý nápad i když ne neznýmí.Koloběžka s motorem se vyráběla už před druhou světovou-populární Štístko.I po revoluci zde pár podobných výrobků bylo.Tohle zajímavé v použití 4taktu a velkých kol.Ve snaze zachovat funkčnost koloběžky a tím naplnit legislativu však vzniklo dost neskladné monstrum s nízko umístěnou podlážkou.Do terénu se to hodit nebude,na spoustě polních cest to nebude mít šanci.Na cyklostezku bych se s tím bál abych se s někým nesrazil a do normálního provozu je to zase moc pomalé.Dovedl bych si však představit tento motor jako přídavný na běžné kolo.Jen nádrž integrovat přímo na něj a ovládání volit spíše elektrické než mechanické.Byl by i větší komfort jízdy a účel by to plnilo stejný.Věřím,že se najde dost zájemců i o verzi koloběžky.Jen ta cena je hodně velká.Tak o deset méně a šlo by to i přes tyu nevýhody na dračku.
Cykloteroristi z Automatu vám to stejně zatrhnou. Silnice jsou jejich.