Problémy s přístupem k internetovým službám souvisí podle některých informací s výpadkem počítačových serverů. Je však možné, že výpadek souvisel se zaváděním nové služby iTunes Match, kterou Apple uvedl celosvětově v noci ze čtvrtka na pátek. V USA již byla dostupná dříve.
První problémy, které však nemusí nutně s výpadkem služeb souviset, se objevily už ve čtvrtek. Některým uživatelům se jejich iPhony nebo iPady přihlásily například do Bangkoku a automaticky změnily čas.
Zároveň se nebylo možné přihlásit do iTunes storu. Služba po zadání správného hesla pouze vracela hlášku, že heslo není správné.
Mobilní operační systém iOS by měl být podle informací ČTK funkční v plném rozsahu.
iTunes store nabízí stahování hudby pro přístroje od Applu. iCloud je internetové úložiště pro mobilní zařízení Applu a vedle toho nabízí například synchronizaci aplikací, ale i hudby a videa pro více přístrojů.
Nová služba: "zlegalizuje" vaši hudbu
iTunes Match je služba, která automaticky porovná hudební obsah na vašem počítači s centrální hudební knihovnou iTunes. Všechny nalezené shody umožní uživateli přehrávat z iCloudu (internetového uložiště Applu). Hudbu tak má klient přístupnou odkudkoliv a kdekoliv i bez nutnosti toho, aby ji sám na iCloud nahrál. Ty, které nenajde lze ručně nebo automaticky na iCloud nahrát. Služba je dostupná za roční poplatek 25 eur.
Maximální počet skladeb je 25 000. Synchronizace lze provést až s deseti iHračkami. iTunes Match nezkoumá, jakým způsobem se hudba na disku uživatele ocitla. Je tedy lhostejné, zda si ji zkopíroval ze zakoupeného CD, pořídil přímo v iTunes storu nebo nahrál od kamaráda.