OTÁZKA:
Můžete mi prosím prozradit 2 věci?
1. Proč je FUP prezentováno jako výhodné pro uživatele, když to je jednoznačně omezení, které znepříjemňuje používání služeb?
2. Proč je možná komunikace s UPC jen prostřednictvím infolinky a kontaktního formuláře na webu? Jde mi o následnou komunikaci, kdy třeba bylo potřeba dopravit operátorce jistý dokument, ale nakonec jsem ho musel tisknout a posílat v obálce. Proč nelze komunikovat třeba i běžným e-mailem (stylem napíšu přes KLPOZ, operátorka odpoví mejlem a já jí už můžu na její mejl odpovědět přímo)
3. Kdy bude možné za určitý poplatek jedonrázove dokoupit další data? Bežně mi stačí služba s nižším limitem, ale třeba jednou do roka se vyskytne větší provoz. Kvůli tomu nemá smysl přecházet na vyšší službu.
Petr H.
ODPOVĚĎ:
1) Zdánlivé omezení jednoho uživatele, umožní ostatním uživatelům dosatatečně rychlý přístup. V důsledku je tak FUP výhodně pro větší skupinu uživatelů.
2) E-maily došlé přes webový formulář jsou atomaticky směrované a zpracovávané v krátkých termínech.
3)Dodatečné přikupování dat není v portfóliu našich služeb.
16.11.2005 11:43