Tisková konference má začít v 10:00.
Sál pražského hotelu v Panské ulici, kde se tisková konference uskuteční se zaplňuje. Tisková konference začne každou minutu.
Začíná se. Úvodní slovo si bere Roland Mahler, šéf české pobočky T-Mobilu.
Následuje ohlédnutí do historie společnosti. Heslo dne: "plníme sliby".
Potvrzuje se, že se společnost stala mobilní jedničkou co do počtu zákazníků.
Psali jsme zde.
Podle finančních výsledků trhu vévodí stále Eurotel. Tuto situaci chce jeho konkurent zvrátit do roku 2007.
Konkrétní čísla: T-Mobile má 4,46 milionu zákazníků (tj. o 40 tisíc více než Eurotel). Meziroční nárůst počtu klientů činí 10 procent.
Vítězství se musí oslavit - jako zvláštní poděkování zákazníkům proto bude odesílání SMS o víkendu 20. a 21. srpna zdarma.
SMS bude o zmíněném víkendu možné odesílat zdarma do všech sítí.
Následují další statistiky...
Datový přenos v síti zaznamenal trojnásobný nárůst. Zákazníci měsíčně přenesou přes GPRS a EDGE 10 TB.
Počet uživatelů GPRS/EDGE se vyšplhal na 400 tisíc. Tarif pro neomezené připojení má osmina z nich.
Poslední částí tiskové konference je prostor pro dotazy novinářů.
Čistý zisk společnosti se meziročně zvýšil o 39,7 procenta na 3,029 miliardy korun. Tržby stouply o 6,4 procenta na 13,422 miliardy korun.
Pro srovnání: Výnosy konkurenčního Eurotelu v pololetí sice stagnovaly na loňské úrovni 14,6 miliardy korun, ale přesto byly ještě o 1,18 miliardy vyšší než tržby T-Mobile.
Parametrem pro stanovení finanční jedničky na trhu je tzv. EBITDA (provozní zisk).
Závěrečným shrnutím, proč je důležité být jedničkou na místním trhu ukončil Roland Mahler tiskovou konferenci.