V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede.
Kniha Richarda Shottona se zabývá právě tím, jak rozhodovací proces probíhá. Pomůže pochopit jak triviální váhání o tom, co si dáme k jídlu, tak rozhodování o zásadních životních krocích, jako například změnu práce.
Autor zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.
Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná, neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží o co největší srozumitelnost pro běžného čtenáře.
Richard Shotton začínal svou kariéru jako mediální plánovač, později se specializoval na aplikaci behaviorální vědy na obchodní problémy. Založil poradenskou společnost Astroten a napsal knihu Anatomie rozhodování, která se stala nejprodávanějším titulem zaměřeným na tuto problematiku.
Jak získat e-knihu zdarma
- Zkopírujte si unikátní kód pro členy iDNES Premium
- Po kliku na tlačítko dole se dostanete na detail e-knihy, kterou vložte do košíku
- Přihlaste se nebo se zaregistrujte
- V košíku zkopírovaný kód uplatníte zaškrtnutím Mám slevový poukaz
- Po jeho použití uvidíte cenu 0 Kč a můžete dokončit objednávku
- E-knihu pak najdete pod svým účtem ve vaší E-knihovně
- Pozor, je možné získat pouze jednu e-knihu zdarma měsíčně
Získejte tento benefit s předplatným iDNES Premium
Měsíční
Roční
Dvouleté
Připojte se ještě dnes a získejte:
- Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
- Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
- Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce