Indickému vkusu lépe vyhovuje současný model Rapid, který se v provedení pro tamní trh výrazně odlišuje od vozu, který známe u nás: jde o tříprostorový sedan se samostatným „kufrem“.
Škoda Auto
Bernhard Maier, předseda představenstva společnosti Škoda Auto, na frankfurtském autosalonu během premiéry plug-in hybridního Superbu iV. Krátce poté prozradil iDNESu plány na výrobu v Indii.
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
Premiéra druhé generace Škody Fabia na autosalonu v Dillí v roce 2008. Vůz s karoserií hatchback se na tradičním trhu zaměřeném na sedany neujal.
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
Octavia se v Indii dříve prodávala pod označením Laura.
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
„Indický trh je největším světovým odbytištěm automobilů,“ říká Bernhard Maier.
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
Škoda v současnosti vyrábí v Indii čtyři modelové řady ve dvou různých závodech.
Škoda Auto
Technologické centrum Škody v indickém městě Púna má na starosti vývoj a přípravu výroby tamních vozů. Firma je slavnostně otevřela v lednu 2019.
Škoda Auto