náhledy
Při testech jízdní dynamiky musel model S 680 Guard obstát stejně jako nepancéřovaná verze.
Autor: Daimler
Vůbec poprvé má pancéřovaná třída S pohon všech kol, který zlepší trakci za horších adhezních podmínek.
Autor: Daimler
Vůz má hmotnost 4,2 t, tedy téměř dvakrát než běžná verze. Nedílnou součástí konstrukce jsou dvě tuny pancíře.
Autor: Daimler
Tlačítka různých doplňkových specifických systémů. Součástí palubního vybavení jsou modrá světla a rádio, jakož i interkom, samostatný hasicí systém a ochrana před plynovými útoky.
Autor: Daimler
Vzadu jsou dvě samostatná sedadla oddělená tunelem.
Autor: Daimler
Při otevírání těžkých dveří pomáhají servopohony.
Autor: Daimler
Speciální run-flat pneumatiky Michelin PAX umožní po defektu ujet až 30 kilometrů.
Autor: Daimler
Při testech byly poprvé použity takzvané biofidelické figuríny, které svým složením realisticky napodobují lidské tělo.
Autor: Daimler
Okna jsou složená ze čtyř vrstev a případné kulky bezpečně uvězní před průnikem do kabiny.
Autor: Daimler
Okna jsou složená ze čtyř vrstev a případné kulky bezpečně uvězní před průnikem do kabiny.
Autor: Daimler
Skla jsou 10 cm tlustá a k jejich ovládání se nepoužívají elektromotorky, ale hydraulický systém.
Autor: Daimler
Mercedes-Benz S 680 Guard navenek téměř nedává svoji speciální funkci znát.
Autor: Daimler
Model S 680 Guard 4Matic oslavil premiéru na letošním mnichovském autosalonu IAA. Autor: Mercedes-Benz
Autor: Daimler
Scholzovo auto je pevností na kolech. Mercedes-Benz S 680 Guard 4Matic odolá střelám ze samopalu ráže 7,62 x 54 R, explozím ručních granátů, ale až 12,5 kg výbušnin.
Autor: Mercedes-Benz