Při testech jízdní dynamiky musel model S 680 Guard obstát stejně jako nepancéřovaná verze.
Daimler
Vůbec poprvé má pancéřovaná třída S pohon všech kol, který zlepší trakci za horších adhezních podmínek.
Daimler
Vůz má hmotnost 4,2 t, tedy téměř dvakrát než běžná verze. Nedílnou součástí konstrukce jsou dvě tuny pancíře.
Daimler
Tlačítka různých doplňkových specifických systémů. Součástí palubního vybavení jsou modrá světla a rádio, jakož i interkom, samostatný hasicí systém a ochrana před plynovými útoky.
Daimler
Vzadu jsou dvě samostatná sedadla oddělená tunelem.
Daimler
Při otevírání těžkých dveří pomáhají servopohony.
Daimler
Speciální run-flat pneumatiky Michelin PAX umožní po defektu ujet až 30 kilometrů.
Daimler
Při testech byly poprvé použity takzvané biofidelické figuríny, které svým složením realisticky napodobují lidské tělo.
Daimler
Okna jsou složená ze čtyř vrstev a případné kulky bezpečně uvězní před průnikem do kabiny.
Daimler
Okna jsou složená ze čtyř vrstev a případné kulky bezpečně uvězní před průnikem do kabiny.
Daimler
Skla jsou 10 cm tlustá a k jejich ovládání se nepoužívají elektromotorky, ale hydraulický systém.
Daimler
Mercedes-Benz S 680 Guard navenek téměř nedává svoji speciální funkci znát.
Daimler
Model S 680 Guard 4Matic oslavil premiéru na letošním mnichovském autosalonu IAA.
Autor: Mercedes-Benz
Daimler
Scholzovo auto je pevností na kolech. Mercedes-Benz S 680 Guard 4Matic odolá střelám ze samopalu ráže 7,62 x 54 R, explozím ručních granátů, ale až 12,5 kg výbušnin.